• Molnet

Fjärilar i magen - det är dags på lördag

Hej alla blivande brudar!

Nu börjar det verkligen att närma sig. På lördag kl 1530 är det min tur att stå inför prästen. Jag börjar bli nojjig. Nån som har några bra tips på vad man kan göra, tänka på etc för att känna sig lite lugnare?

• Svar på tråden Fjärilar i magen - det är dags på lördag
  • Jockesflikka

ojoj jag förstår dig kommer nog också vara så fast det är långt tills det är min tur.... 23 juli

• Flizo

Iiih.. nu blev jag lite nervös i magen åt dig!! Hoppas allt går bra och att ni får en underbar dag.

• Rystall

Lägg dig i badet med lite lugnande olja i, lyssna till din favoritmusik, ta ett glas vin och tänd lite stearinljus. Det brukar jag bli lugn som en filbunke av.

• Rystall

Lycka till föresten! Jag skall hålla tummarna. Vart ska bröllopet ske?
    (Hoppas att det är här i Helsingborg för då ska jag gå dit och glänta på dörren )

• Molnet

Bra idé med badet - det skall jag göra (kanske varje dag tills på lördag). Lite musik (kanske klassiskt) kan nog funka också

• Molnet

Nej bröllopet är inte i Helsingborg utan i Göteborg. Hmmm undrar vad det blir för väder???

• Rystall

Det ska visst bli 3+ och ganska soligt. Helt ok tycker jag.

• Molnet

Sitter på jobbet, klockan är 14.28, snart åker jag till Gbg för att gifta mig på lördag. KAN INTE KONCENTRERA MIG PÅ JOBBET!!!

Svar på tråden Fjärilar i magen - det är dags på lördag