• anna_80

snygga kostymer?

Hej!
    Skulle gärna vilja ha tips på affärer som säljer riktigt snygga kostymer! Spelar inte så stor roll var i sverige. Nån som vet hemsidor och bilder?
    Detta är klänningen den ska gifta sig med!
    www.rembo.de/images/nefer1.jpg
    Tack!

• Svar på tråden snygga kostymer?
  • Ananas

Vi var och tittade på kostymer på Steens Herrmode i Stockholm. De verkar väldigt väldigt duktiga och hade mycket snyggt att titta på. Mycket god service också. Tog sig tid att visa vad de hade trots att vi var öppna med att vi bara var där för att titta då det är ett tag kvar till bröllopet. Vi var där i november i fjol och vi gifter oss i september i år.

Har dock inte bestämt oss för hur m2b's kostym ska se ut riktigt.

• Majlo

Holmens herr i Göteborg har snygga kostymer. Vingåkers outlet säljer också bra grejer.

• Tolin

Tiger har snygga kostymer. Finns lite överallt...

• anna_80

Tack! Ska försöka ta oss till stockholm och Göteborg och förhoppningsvis Vingåker! Nån som vet nåt om ifall Freeport utanför Kungsbacka har nåt i kostymväg?

• Ettolrach

Jaklinders i Kista centrum, snygga herrkläder och bra service!

• Mr m2b

Peters Dandy i Göteborg har grymt snygga (men tämligen dyra) kostymer. De har en hemsida ,www.petersdandy.se, som dock inte visar särskilt mycket...

• rtw

Vilken fin klänning! Var har du köpt den och var kostade den ( om man får fråga?)

• anna_80

rtw: Tack så mycket! Det är en rembo-styling. De har massa supersnygga klänningar, om du gillar stilen, på hemsidan www.rembo.de. Jag köpte min i danmark på house of brides. De har ganska mycket att välja på. Tror adressen är www.brudeogfeststudiet.dk . I sverige finns de hos garamaj i stockholm och kanske nåt mer ställe. Enda nackdelen med dem är att de är ganska dyra. Min kostade 11000 svenska kronor, men det var den värd... Älskar den!

• Tessy

Hej min man köpte sin kostym på JLindeberg. Det fanns några snygga där..

Syns inte så väl på de bilder jag har men på "bröllopsberättelser" under Tessys vinterbröllop kan du se hans kostym..

Din klänning är en av de snyggaste bröllopsklänningar jag sett!

• anna_80

Tessy: Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! Både för tipset och för komplimangen! Era bilder var verkligen fina. Riktig vinterkänsla. Var köpte ni kostymen?

• Sippen

Det lönar sig att åka till Vingåkers Factoru Outlet om man vill shoppa till herren inför bröllopet! Billigare än i Stockholm! Märkeskläder till låga priser!
    www. vfo. nu

Svar på tråden snygga kostymer?