Pris för hår och smink i Västerås
Jag vill gärna ha tips på bra frisör/makeup-artist i Västerås? Gärna med prisuppgift också!
Jag vill gärna ha tips på bra frisör/makeup-artist i Västerås? Gärna med prisuppgift också!
Hejsan!
jag kan rekomendera dig I doo Wedingstudio.
det är en tjej som är jätte bra,hon fixar allt till bröllopet,henne har jag anlitat å mitt kommer att kosta 6800, då ingår det brudbukett,1st tärnbukett,håruppsättning för brud,håruppsättning för 1 tärna,sminkning för mig,2st corsage,brudnaglar,sen servicavgift för hon kommer hem till mig å fixar allt med hår å smink.
hon gör buketterna själv,hon är jätte duktig. Det känns tryggt att ha henne.
nu har jag gett dig ett förslag..Är det nå mer du undrar över så kan jag säkert hjälpa dig..
Lycka till :)
Jag känner inte till så mycket i V-ås, men det jag har bokat är Unik för hår och Make up Store för smink. Hår kostar 2.000 kr och smink 500 kr. Jag känner mig nöjd med mitt val. De ställen jag frågade på låg hår på ungefär det priset och ville man sminka sig tillkom ca 500 kr.
Se gärna min tråd där jag frågade om råd i samma fråga: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m892721.html
Mitt bästa tips är Bonny & Clyde. De fixar frisyrer, smink klädsel mm. Har ingen exakt prisuppgift men ligger på en klart rimlig nivå.
Jag fixades hos Unik. Smink och hår 2500:- Jag är mycket nöjd.