Ni som haft/vill ha karaoke på bröllopsfesten
Om ni har tänkt ha, eller har haft, karaoke på ert bröllop, hur var upplägget? Blev det lyckat? Kommer ni som planerar det göra nåt särskilt för att folk skall sjunga eller går det av sig självt?
Om ni har tänkt ha, eller har haft, karaoke på ert bröllop, hur var upplägget? Blev det lyckat? Kommer ni som planerar det göra nåt särskilt för att folk skall sjunga eller går det av sig självt?
Jag var nyligen på ett bröllop där det fanns karaoke. Dessvärre blev jag besviken och kommer INTE ha det på mitt bröllop.. det blev så att hela festen gick ut på att samma människor stod där o sjöng hela tiden.. inte skoj i slutändan, det var allt som hände under kvällen. Nä efter det fick jag klart för mig hur jag inte vill ha det... Lycka till.
Nä man får nog tänka till ordentligt så det blir bra. Kanske bara ha det som en del av festen, en begränsad stund? Eller sätta ihop olika små lag som får framföra något? Och sedan gå vidare till annan underhållning så att de som inte diggar karaoke inte går hem!
Jag har oxå tänkt så som Ellens mamma... Att risken är ju VÄLDIGT stor att alla står vid den maskinen hela kvällen. Nä, det är kanske bättre att ha den på en "vanlig" fest!?
/Hanna