• Bröllopstokiig

Dalarö Skans

Hej på er. Har varit & rekat festlokal och tycker Dalarö Skans verkar helcoolt. Har någon några erfarenheter av Dalrarö Skans? Personal, lokaler etc.

• Svar på tråden Dalarö Skans
  • Bröllopstokiig

Har varit där med ett jobb på en företagsmiddag. Det var jättemysigt ställe och personalen var bra. Dock hade vi otur med vinet som var surt, men det byttes ju ut och vi fick ett annat som var oskadat. Men det var nog 3 år sedan nu och du vill kanske ha någon som varit där nyligare?

• Bröllopstokiig

Hej! Jag har nyligen varit på bröllopsfest på Dalarö Skans som verkligen är ett superbra festställe mitt i skärgården. Tyvärr hade vi otur med personlen som strulade till det ordenligt, KATASTROF! Eftersom detta bröllop ägde rum mitt i vintern (fantastiskt vackert!) krävdes att stället värmdes upp ordenligt. KL 19.00 tog dock veden slut och det gick inte att få någon värme! Detta resulterade att gästerna frös, tjejer med fina klänningar satt med ytterkläder på sig och maten blev givetvis iskall liksom vinet som inte smakade något alls i kylan. Inte heller informerade personelen om den dåliga planeringen så inte förrän gästerna satt och hackade tänterna och rusade ut i köket för att få klarhet i varför stället var iskaaaaalt fick vi reda på att de planerat så illa med veden... - En riktigt dålig erfarenhet med andra ord! Om det inte hade varit för detta stora missöde hade det säkert varit helt ok! Lycka till!

• Bröllopstokiig

Varför inte ha festen på Strand Hotell Dalartö i stället. Mysigt ställe med bra personal, god mat och en gullig kyrka bredvid.

Svar på tråden Dalarö Skans