• sweden

MULLIG!!!! jag vill va`me`

Hej jag har åxå börjat men sabbade min kur i helgen men men... det är bara ta i nya tag!!!! visst vi kan peppa varandra jag kör med Nutrilett, ren kur fem påsar om dagen. Hoppas det går bra och visst vill jag ha min bikini till sommar kramisar

• Svar på tråden MULLIG!!!! jag vill va`me`
  • Roxy_20

Hej sweden
    Jag kör också med Nutrilett, har gått på kombinerad två veckor, men har nu gått tillbaka till intensiv =) Hoppas att det går bra för dig =) Skulle vara så skönt om man kunde trivas med sin vikt.

• sweden

hej Roxy_20 tänker köra intensiv i tre veckor och sedan kombinerad, målet är att gå ner tio kilo har nämligen gått upp dom senaste sex månader, inga av mina byxor passar längre, inte alls rolig...men jag kämpar, hoppas det går bra för dig åxå kramisar

• Roxy_20

Hej igen =)
    Vet hur det är, får inte igen mina jeans. Har själv tänkt att gå ner ca fem kilo, men vi får väl se hur man känner sig när man väl nått dit. Det går bra för mig, känner mig inte hungrig alls. Kämpa på!

• mullig

tjena tjejer! va kul att vi kann peppa varandra!:) Jag kommer inte heller i mina jeans..de fastnar vid knävecken.lol.:( Kan man tappa 10kilo pa bara 3veckor verkligen? (skulle behöva det själv!) *Keep up the good work!*

• Roxy_20

Hej hej mullig
    Jag skulle inte kunna gå ner tio kilo på tre veckor. Hur mycket man går ner beror även på hur mycket övervikt man har från början, tror jag i alla fall. Har varit ute och gått 45 min idag, hur skönt som helst =)

• Fröken Agges

Hej Tjejer :)
    Vad glad jag blir över att jag hittade er...
    Har funderat på att köra pulverdiet men velat ha någon som jag kan kämpa tillsammans med :) Så hittade jag er. Nu ska jag köra igång, börjar i morron. Kommer tillbaka med en lägesrapport i morronkväll :)

Ha de så bra å kämpa på // Fröken Agges

• Bebbsen05

Å, en tråd som passar mig! ;)
    Hur är det med sånna pulversaker? Är gravid nu men ska satsa rejält mellan födseln och bröllopet och behöver tips på hur det ska gå!

• Cybermamman

Här är en till, har hållit på i en evighet känns det som och jag äter snart upp en kamel om det går förbi en. Långsamt långsamt går det. Kommer att avlida av för låg mazarinhalt i blodet snart. Hjääällp :-O

• ztar

Här är en till!
    Har just köpt mig ett medlemskap i Viktklubben, väldigt smart sida faktiskt! Synd bara att man har så fruktansvärt dålig karaktär...

Viktväktarna är ju annars också en kanongrej, men dyyyrt....

Jaja, får väl kämpa på, skaaaaa gå ner 8 kg tills i juli! Så de så! :)

• SYL

bebbsen05 => Amma! Det gor att du rasar i vikt! En annan grej som manga gravida "gor fel" ar att frossa i mat och godsaker och skylla pa att de ater for tva. Slutar bara med att man blir fet..

Sen maste jag saga att motion ar a och o. Ut och ror pa er istallet for att ata pulver och ga pa diverse andra underliga dieter!

• 1juli06

Vet ni en grej, om man bara äter "pulver" sätter man kroppen på sparlåga, kroppen blir van att inte få så mycket att förbränna alltså förbränner den mindre... om man däremot har EN "ätar dag" i veckan blir det lättare att gå ner för man får dels belöna sej (inte särskilt roligt att aldrig få nå gott)... OCH kroppen får mer att förbränna den dagen och ställer därför om sej på högförbränning igen... så när du sen tar ditt pulver igen så förbränner kroppen mer... Tips ha gå stavar när ni går det förbränner 40% mer.. Ha det så bra!!

• ztar

Tjoho! Vägde mig idag och har gått ner 0,9 kg!! *klappa sig själv på huvudet* :)

• ChristiansBrud

Bebbsen05:
    behöver man inte äta mycket när man ammar (eller iallafall inte gå på ngn diet?)

Svar på tråden MULLIG!!!! jag vill va`me`