billiga fina vinglas
hej alla
någon som vet vart man kan köpa billiga vinglas.. Vi behöver ju till festen och lokalen vi hyrt har bara vanliga vatten/saftglas.
någon som har tips på vart man kan handla billiga glas?
hej alla
någon som vet vart man kan köpa billiga vinglas.. Vi behöver ju till festen och lokalen vi hyrt har bara vanliga vatten/saftglas.
någon som har tips på vart man kan handla billiga glas?
ikea har ju billiga o helt ok glas!
Hej!
Åhlens har oxå fina!
Nu vet ju inte jag vart du bor men här i stockholm finns det ett ställe som heter Grosso på karlaplan å dom är super biliga!!
Millan
IKEA:s "Svalka" finns i många olika stilar och kostar 39kr för sex stycken.
Jag har deras rödvinsglas och jag gillar dem. Det gör ju inget om de går sönder när de är så billiga!
Kolla in Rusta. De har bra priser och ibland kampanjer. Jag fick själv tag i skumpaglas 6st/19.90 visserligen inte jättesnygga men funktionella.
Lycka till med sökandet
Köpte också mina vinglas på IKEA. Kanonbra.
Raskan: vad kostade glasen på Grosso? Jag har aldrig varit där, vad är det för typ av butik?
Det går ju att hyra glas, så slipper du stå med en mängd glas som du inte har nån användning av efteråt.
kan du inte köpa in tex ikeas (största röd-)vinglas (som flera vinexperter faktiskt rekommenderar)
tillsammans med någon/några andra - 24 eller 30 vinglas är ju aldrig fel att ha hemma...
Hör dig för om du kan hyra glas. Vi ska hyra från ortens glas- och porslinsbutik. De tar 2kr/glas. Helt kanon!
se bara till att ni inte har ngn klausul i hyreskontraktet som säger att ni måste betala för trasiga glas...
vet flera som säger att de aldrig skulle hyrt eftersom flera glas gick sönder i transporten - både till och från festen - och detta var de tvungna att betala för
upp till 80kr per glas
Var inne på grosso igår. 15kr kostar deras vinglas, som var jättestora. Så ikea är nog billigare!