Coverband i Luleå-området?
Hej!
Finns det någon här som känner till ett bra coverband i Luleå-området?
Tacksam för förslag...
Hej!
Finns det någon här som känner till ett bra coverband i Luleå-området?
Tacksam för förslag...
Hejsan!
Vi hade ett band som heter "Bandet" på vår bröllopsfest i somras. De spelar i vanliga fall på Brasseriet i Luleå. De var verkligen jätteduktiga och dansgolvet var fullt hela kvällen!
Bambi on Ice Ta kontakt med universitetet och fråga efter Free play (tror jag det heter). Det är en förening med en del band som spelar bla. covers. Ett annat tips är att kontakta musikhögskolan i Piteå.
Bambi on Ice Jag svamlade när jag skrev att föreningen heter Pree play utan de heter Frispel. Det är en förening med musiker på universitetet och du kan gå in på deras hemsida www.ludd.luth.se/users/frispel/kontakt.html och få reda på hur du kan kontakta dem.
Tack!
Vilka bra tips, ska ta och kolla upp det!
Hej!
Ett annat tips kan vara att besöka rockakutens hemsida www. rockakuten.se
Ta bara bort mellanslaget så borde du komma dit. De kan erbjuda olika slags underhållning.
Annars musikhögskolan i Piteå kan man sätta upp ett anslag.
I kalix finns det ett band som heter No Hablas och de är våldigt populära. De spelar ofta på uteställen men har också många spelningar på privata tillställningar... Jag har inte numret till dem så här på rak arm men om du är intresserad så kan jag kolla upp det.
sackston :
har du numret till No Hablas??
Jag söker efter ett band / trubadur till vårt bröllop!
mmmajzannn:
Jag ska kolla upp numret under dagen...Man kan välja att ha antingen hela bandet eller bara två av dem, priset varierar VÄLDIGT mellan alternativen. Du får höra med dem när du ringer...
Nu så har jag fixat telefonnr till ena av bandmedlemmarna. Han heter Peter och har telefonnummer: 0923/153 11. Men de är bortresta under helgen så prova till veckan eller så.
Sackston:
tack så hemskt mycket!
jag ska ringa under veckan!
Jättebra trubadurer är Francis Goossens + Micke, som kör synth/gitaarr och sång. Synthen har alla trumkomp man kan önska, blir i princip en orkester till BILLIG peng. Vi har bokat dessa. Sök på Goossens i Piteå via Eniro om ni vill ha tag i dom, känns inte så roligt att lägga ut deras nummer här.
Snuffsan:
hmm, jag hittar inte=(((
Kan du inte maila numret till mig??
mmmajzannn@hotmail.com
Tack så hemskt mycket!