• Aquafresh

Var hyra linnedukar och servetter i Lund/Malmö-trakten?

Nu orkar jag inte söka om detta ämne så jag lägger in frågan själv. Får ju upp hundra svar som inte har med min fråga att göra....

Vet någon var man kan hyra linnedukar och servetter i Lund/Malmö-trakten?

• Svar på tråden Var hyra linnedukar och servetter i Lund/Malmö-trakten?
  • Skruttelisa

Berghs i Malmö hyr ut linneservetter och dukar. Vi hyrde av dem till vårt bröllop i lördags och det blev jättefint.......

• Tessansessan

Har hört att det finns ett bra och billigt ställe i Södra Sandby, men jag vet tyvärr inte vad det heter. Kanske går att hitta i gula sidorna? Funderar själv på att anlita dem om inte de vi caterar från håller med dukar.

• Hallonsylt

sandby tvätt tror jag at de heter i sandby

• fröken april

Skruttelisa
    vad kostar det att hyra där?

• Skruttelisa

Jag har för mig att de tog ca 7 :- per servett och 49:- per duk. Då hämtade vi dem på fredagen och lämnade dem på måndagen. Personalen där var jättetrevlig och dukarna och servetterna var väldigt fina.......Vi blev jättenöjda

• Tessansessan

Tack, Skruttelisa! Nu behöver jag inte kolla själv...

• 16 juli

Hej!
    Vet ni var man kan få tag på långa dukar dvs. de når golvet? Vet ni var man kan få tag på stolsöverdrag? Är det någon som funderar på att köpa lakansväv och klippa lämplig längd?

• Izunia

Kan man välja olika färger pa dukarna och servetterna??

16 juli, jag har tänkt att köpa stolsöverdrag fran USA da det inte finns i sverige. Hade tänkt köpa ca 200 st och sedan sälja dem. Antar att du ska gifta dig 16 juli i ar, sa du hinner inte köpa mina, men du kan ju annars kolla pa ebay!!

• Orse

Hej Izunia. Jag ar intresserad av at hyra eller kopa stolsoverdrag. Vart brollop ar den 27 augusti. Vad har du fatt for pris/hur mycket har du tankt salja dem for?

• Izunia

Jag ska gifta mig augusti 06. Blir det aktuellt för dig da?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Var hyra linnedukar och servetter i Lund/Malmö-trakten?