• Ananas

Camilla Thulin -- butik i Stockholm?

Camilla Thulin som har snygga underkläder om man har stor byst, var kan man få tag på hennes kreationer? Det ska visst finnas någon butik i närheten av Norrmalmstorg men kan någon ge mig lite närmare direktiv?

Eller någon annanstans där man kanske kan hitta en axelbandslös korsett/torselett/bustier som är urringad rejält i ryggen i storlek 70G?!?!? Har insett att det kanske är omöjligt.
    Vill inte tejpa bysten den dagen. Känns inte alls lika fint...

Har kontaktat Sally o Sara i Markaryd och de kunde nog hjälpa mig att tom sy upp något som passar, men då ska man helst dit och prova. Vill därför kolla närmare hemmaplan först. Underfin på Drottninggatan ska få ett besök nästa vecka.

Hoppas på hjälp.

• Svar på tråden Camilla Thulin -- butik i Stockholm?
  • bröllopsdags

Jag har hört att den inte finns längre i Srockholm, den har numer bara den butiken i Göteborg. Ring ner till göteborgsbutiken vet ja, de kanske kan skicka den om du ger dom dina mått.

• Ananas

Bröllopsdags.

Får kolla upp det då...

Någon annan som vet om den finns kvar?

• Ananas

Bröllopsdags.

Vet du vad butiken heter och till och med ett telefonnummer? Jag har sökt på nätet efter Camilla Thulin o göteborg men hittar ingenting. Har försökt med allsköns olika kombinatinoer av namnet.

• bröllopsdags

Miss Mary of Sweden AB - Göteborg
    Tel. 031-15 03 45
    Drottningg. 38 Arkaden, 41107 GÖTEBORG

Hamnar jag i filtret nu..??

Jättetrevlig personal och SUPER snygga grejor.
    Kolla på www punkt alltomgoteborg punkt se
    jag tror att man kan äsa om dom där.

• Ananas

Tack!

Ska kolla det så fort jag kan.

• kajsakajsa

Jag har läst ngnstans att Camillas underkläder kan finnas på NK. Är ju lite närmare till sthlm än göteborg.

:)

• Tvillingmamma

Har också hört NK!
    Om jag tillägger att någon viskade i mitt öra, Åhléns, är jag helt ute och cyklar då?

• Ananas

Kajsakajsa o tvillingmamma.

Ska kolla där också! Tack för tipsen!

Betydligt närmare dit än till Göteborg när man bor i Uppsala... ;)

• goda fen

För något år sedan låg det en Miss Mary of sweden butik i drottning gatans backe, stockholm. Då designade Camilla för dem.
    :)

• ika (fd höst05)

Tvillingmamma, jag tror att Camilla Thulin har/ska designa en kollektion för Åhléns, så du cyklar nog inte alls

• brudimaj

Miss Mary og Sweden finns ej längre på Mäster Samuelsgatan. Den la ner vid påsken -04 ( om jag minns rätt månad..!)
    Dom hade Camilla Thulins grejer men....

• brudimaj

Dom finns inte alls i Stockholm längre, ska jag väl förtydliga också.
    Bara butik Göteborg sa man till mej.

• Jojis

Hittade en jättesöt Camilla Thulin brudkorsett på Miss Mary butiken i GBG. Den Fanns dock inte i min storlek men den hjälpsamma tjejen i butiken hänvisade mig till åhlens i stockholm som tydligen är de enda andra som säljer dessa underkläder. hoppas att det hjälper dig.

• cn1

Har hört att Åhléns City säljer hennes underkläder.

Svar på tråden Camilla Thulin -- butik i Stockholm?