Carolina Gynning-hår
Hej,jag tycker bb-carolina har mkt vackert hår,har hon löshår el är allt eget,nån som vet?hon ser så glamourös ut jämt..
Hej,jag tycker bb-carolina har mkt vackert hår,har hon löshår el är allt eget,nån som vet?hon ser så glamourös ut jämt..
Hon har löshår...
Japp, extensions. Jag tycker oxå hon har otroligt snyggt hår och att hon är väldigt fin förövrigt oxå.
Hej!
Hon har löshår,av VÄLDIGT bra kvalite.
Gjort i Paris för 9000:-
Kommer inte ihåg va hon sa salongen hette men det var ngn som bara gjorde hårförlängning.
Det kändes som om det var hhennes eget,exakt samma tjocklek,kvalite osv
Gud vad dyyyyyrt....undrar hur ofta hon måste fixa till håret på salong när hon har löshår...Men väldigt snyggt är det!Hon har så fin blond färg.
Är det ngn som vet någon bra salong i Stockholm som gör extensions,med hyfsat pris osv...
Billi:
Jag har mailat dig
Jag vill veta mera..
jag skulle aldrig vilja se ut som caronlina, för det är väl den där tjejen från BB som verkar så urkorkad, eller har jag missat något?
Blivande fru J: Det värsta är att hon inte är korkad efter det jag hört, utan det är tv som framställde henne så.
Dessutom är vi tjejer ganska bra på att döma varandra, speciellt nån som ser bra ut
men jag tycker inte hon ser bra ut. såg aldrig bb utan bara sett hennes bild i expressen, och jag tycker nog att man är korkad om man är med i bb oavsett kön