• FROGGY1

    bt träff (stängt den gamla tråden)

    hej tjejer! Kul att er vid förra träffen. Jag har jagat vidare denna vecka och köpt alla inbjudningskorten. Har också hittat ringen jag vill ha!!!!!
    Skulle behöva komma i kontakt med både Kosterbrud och Annagbg....kan ni maila era telenr på robertdeli@hotmail.com så blir jag jätteglad. Må gott!! Vi hörs.

  • Svar på tråden bt träff (stängt den gamla tråden)
  • Brud_2005

    Froggy! Det finns redan en annan tråd- bt träff Göteborg 2. Skriv i den så ser säkert Kosterbrud och Annagbg.

  • FROGGY1

    Brud_2005
    Jag hittar ingen annan bt träff tråd (som du skrev om).....vart finns den isåfall?? Virrig ;)....skriver på denna iallafall så länge....nån som har nåt kul att berätta?!

  • Brud_2005

    Froggy! Den heter "bt träff Göteborg 2". Titta under "BT-träffar" så borde du hitta den!

    Blir förresten nyfiken på dina inbjudningskort- kommer de att se likadana ut som dem du visade oss? Skulle även vara roligt att se vilken ring du valt!
    Vi gjorde layouten till våra placeringskort igår- skönt att ytterligare en sak är avklarad!

  • Anna gbg

    Froggy:
    Den nya tråden ligger under "alla områden" så om du är inställd på bara "Göteborgstrådar" så kanske du inte ser den....

    Skulle handla mer material till inbjudningarna idag men det var slut på både inex och Panduro. Trist när man fått upp ångan ;)

  • Brud_2005

    Anna gbg! Det finns ju fler butiker i Göteborg... Har du provat Matton (Kungsgatan), Arkivet (Arkivgatan alt Lilla Kyrkogatan) eller Format (Drottninggatan)? Utöver dessa så kan det ju finnas material på Akademibokhandeln, Åhléns, Wettergrens etc. Hoppas du hittar det du söker!

  • Anna gbg

    Kollade på Wettergrens och Åhlens igår. Var på Arkivet idag men de hade inte heller... Men både Inex och Panduro skulle få in igen den här veckan. Jag får väl lugna mig till dess...

  • Bröllopstokiig

    Hej tjejor!

    Ser fram emot att träffa er igen imorgon. Dessvärre är jag dubbelbokad sedan länge men jag skall dra till med en liten fuling och komma senare....vill så gärna träffa er alla! Därför undrar jag om ni har något emot att fika runt Linné. Varför inte CoffeHouse eller Kaffe Moster???? Jag får sticka någon gång efter kl sju men det hade varit trevligt om jag fick sitta längre annars rättar jag mig efter alla andra...kram maj-05

  • Anna gbg

    Det finns lite olika förslag på vart vi ska träffas på "bt träff Göteborg 2"-tråden. Gå in där så du inte missar någon suuuper viktig information :)

Svar på tråden bt träff (stängt den gamla tråden)