Finlandskryssning
Hejsan...vet nån om dom alltid kollar leg på alla vid en kryssning till Finland med vikingline???
(har bara ett utgånget leg)
Hejsan...vet nån om dom alltid kollar leg på alla vid en kryssning till Finland med vikingline???
(har bara ett utgånget leg)
jag tror bara de kollar om du ar minerarig (eller ser minderarin=g ut). Men vet inte sakert.. sa inte sa bra hjalp.
Pass kanske fungerar annars?
Det är lag på att alla passagerares identitet måste kontrolleras. Speciellt under helger och fredag-lördagkväll kollar de leg redan när man kommer in i terminalbyggnaden. Ta med pass om ditt leg har gått ut, det lär behövas.
Jag brukar åka finlandsfärja rätt ofta då jag kommer från Finland och min släkt bor där. Jag har då aldrig behövt visa leg. Men då brukar jag åka Silja Line och aldrig kryssning endast reguljär resa. Kanske är skillnad.
Jag har åkt rätt mycket med viking line (kryssning) o har aldrig behövt visa leg!
Jag har heller aldrig behövt visa leg (och då åkte jag även när jag avr minderårig... *skäms på mig*)
Ja !!=)
Du ska ha en jäkla tur om dom inte kollar, för Vikingline kollar alla...
Jag har fått visa varenda gång..åker ca 1 gång/mån
Men nya passet fungerar ju som Id handling...
Oj, jag har åkt med Viking Line sex ggr förra året ( kryssningar ) och aldrig behövt visa leg eller pass.