• Hjortrongull

Farsta Gård... Någon som vet något om den?

Hittade i en annan tråd en lokal som hette Farsta Gård. Letade efter den på Gula sidorna, men fick ingen träff. Är det nån som vet något om den... Heter den nåt annat? Nå'n som har någon erfarenhet av den?

• Svar på tråden Farsta Gård... Någon som vet något om den?
  • Hjortrongull

Ingen som vet nåt??? Snälla...all info är av värde!

• Sandflickan

Om det är Farsta gård i Sthlmstrakten så känner jag till den. Min M brukar har varit där i samband med nån fest på hans jobb. Jag kan fråga ut honom lite när han kommer hem om du vill....

• Hjortrongull

Sandflickan: Ja just det, Farsta gård i södra sthlm. Det vore guld värt om du ville kolla upp vad han tycker!! Tack snälla du för svar! Återkom ASAP!

• akirfa

Min bror hade sin bröllopsfest där, i en av sidobyggnaderna. Man kan hyra olika stora lokaler(så va det 2001 iaf, kan ju ändrats).
    Det va en väldigt bra lokal för festen tycker jag. Tyvärr har jag inte ngt tel el så...

• Hjortrongull

Puffar upp lite med förhoppning att någon fler vet nåt...

Sandflickan: Har du frågat din sambo??

• mimmi mus

Farsta Gård ligger i Farsta söder om stockholm och där kan man hyra olika byggnader beroende på storlek på fest. I den byggnaden vi hyrde(för fest) fanns det kök och porslin vilket va jättebra. Gården ligger bra för att folk ska kunna ta sig hem komunalt också vilket vi tyckte va bra. En liten bit på 10 min att gå till farsta centrum, inte faligt alls tycker jag.

Lycka till!

• Hjortrongull

mimmi mus: Tack för ditt svar! Hur ser det ut inuti? Ljust och fräscht eller mörkt och murrigt?

• Sandflickan

Som några redan har nämnt ligger det ju nära Farsta centrum, men ändå i ett grönområde. Det är flera olika byggnader. Det ligger jättefint vid vattnet. Klassiskt svenskt, kulturmärkt. Utrymme för både middag och dans. Maten har varit bra. Stor uteplats.

• Hjortrongull

Tack sandflickan för ditt svar. Vi ska ringa dit på onsdag när de öppnar igen och hoppas att det är ledigt!

Svar på tråden Farsta Gård... Någon som vet något om den?