• rina

Är det ok med rött läppstift?

Jag undrar vad ni tycker... Vi ska ha vitt tema på vårt bröllop, dvs gästerna ska också vara klädda i vitt. Då tänkte jag själv ha brudbukett i starka färger. Har ju latinamerikanskt utseende så det ser mkt bra ut ;)... Tänkte även ha rött läppstift, men det kanske bäst att ha efter kyrkan. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Är det ok med rött läppstift?
  • rocketqueen

Jag röstar för att du gör som du själv känner! Tummen upp för rött. :)

• Orakel

det blir superläckert tror jag!

Jättekul tema att alla ska ha vitt!

• Hannita

tycker absolut du skall ha ditt roda lappstift- glamorost och vackert!

• Televinken

Tycker jag låter kanon!!!!! Så jättesnyggt med rött läppstift. Men känn efter själv, viktigt att du har en färg som du känner dig bekväm i.

• Señorita

Hej rina!
    Det verkar som vi tycker väldigt lika. Jag tänker ha vinröda läppar och naglar. Min bukett kommer att bestå av vinröda rosor.
    Jag tycker det är så fint och elegant med rött.
    Vitt och rött är så vackert och det passar oss latinskor mycket bra...

Lycka till

//Señorita

• rina

Tack senorita! Jag tänkte ha oxblodsrött läppstift och en bukett i liknande färger. Jag tänkte fråga dig... Det verkar som det är många som syr upp sina klänningar via ebay här på BT. Jag har kollat modellerna, men det är inga jag gillar 100%. Kan man ge bild på en egen modell? Har du beställt din klänning på detta vis? Tacksam för svar... Gracias, amiguita.

• Smulu

En tanke bara, vita kläder? Tycker det är lite fräckt av brudparet att kräva att gästerna ska ta på sig kläder i en viss färg.
    Ok att man ber snällt om att gästerna tar på sig något speciellt i sin klädsel. Men att kräva tycker jag är att gå lite för långt.

• Señorita

Hola rina
    Skicka mig någon mailadress så kan jag berätta hur jag gjorde med min klänning.

Un abrazo
    //Señorita

• Señorita

rina
    Has recivido un mail

//Señorita

• rina

Hej Smulu.

Jag missade ditt inlägg...
    Vi hade inte tänkt oss att "kräva" att de klär sig i vitt. Utan det är vår familj och vänner som kommer på vårt bröllop och vi känner dom alla. Är övertygad om att de inte blir upprörda över en sån grej. Det kommer bli underbart en sensommardag. De flesta har ju fått fin färg av solen vid det laget. Om någon inte skulle vilja klä sig i vitt så behöver dom inte det...

Svar på tråden Är det ok med rött läppstift?