på fredag smäller det
på fredag smäller det idag ska jag hämta min jacka som e på kemtvätt min ring och min killes kläder sen i morogon e det frisan och handla drickat och maten tala om att man e nervös .........men längtar
på fredag smäller det idag ska jag hämta min jacka som e på kemtvätt min ring och min killes kläder sen i morogon e det frisan och handla drickat och maten tala om att man e nervös .........men längtar
åhhh vad pirrigt d måste vara :) lycka till, o kom ihåg att ta massa bilder
Kram
det e väldigt pirrigt och mkt att fixa innan nu och så:)
pop up
Jag känner spänningen ända hit .
Lycka till med allt och kom ihåg att njuta av den stora dagen!!
Ja hjälp, på fredag är det dags! Jag som har varit så cool hela tiden, men idag fick jag bröllopsnoja! Har alldeles ont i magen och oroar mej för allt som kan bli fel... Å nu börjar folk höra av sig om nya partners som vill följa med, platser som de inte kan sitta på o allt möjligt annat - precis som om det är hur lätt som helst att göra om placeringen!? Men det är väl bara att gilla läget o fixa till det så gott det går! Hjälp...!!!
Jag som tycker att det har varit så lugnt, men nu två dagar innan är det fullbokade dagar och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Som tur var så fick jag nyckeln till lokalen igår så ikväll ska vi ner och duka. En sak mindre att tänka på imorgon.
Provade klänningen igår (igen) och nu känns det verkligen att det börjar närma sig!!
Lycka till alla nyårsbrudar!
jag ska handla all mat iodag och sen gå till frisan i morogon ska vi duka lokalen och så:)börjar oxå bli väldigt nervös har börjat ramla in kort och postogram m.m även fast inte min släkt kommer ska det bli väldigt kul och jag vet att min kille har en överaskning till mig han försökte gömma undan pengar kanske inte så lätt pga jag har den mesta kollen men iallfall så vet jag inte vad det är
hoppas alla brudar som gifter sig på nyår får en underbar dag ....kram
Hej alla nyårsbrudar...
Ja nu smäller det snart!!!
Vi har lyxat till oss och tagit en extra hotellnatt dagen innan bröllopet. Så vi bor alltså i sviten 2 nätter. Vi ska dricka chamange bada bubbelpool och njuta ordentligt för att sedan på den stora dagen vakna utvilad och äta en god frukost serverad på rummet....kan det bli bättre?
Stort lycka till medsystrar!!!!!
Idag har jag och min kompis lagat mat för 60 personer + börjat duka. Vi har haft sååå mysigt, nästan som en till möhippa. (vin och prat...) I morgon ska vi duka ordentligt + göra förrätt o baka bröd. Tänk att det bara är en dag kvar!!!
jag börjar bli väldigt nervös men det ordnar sig vi ska inet ha så många gäster vi blir 22st...ikväll ska vi äta på resturnag och mysa me min killes mamma bror och morfar....