• Mariana E

karibienkryssning

Vi ska åka på kryssning med Royal Caribbean
    6/1-05. Vi betalade båt för sig o flyg för sig eftersom vi anser att man kan spara lite pengar på så sätt. Vi valde båten voyager of the sea som ska vara den lyxigaste av deras båtar och betalde med dricks (drick-kort)6500kr/pp och flyg 4200.
    Vad jag har hört av andra som har åkt med denna båten tidigare så har de batalat mellan 16-20000 per person så att det lönar sig att jämföra själv.

• Svar på tråden karibienkryssning
  • karenina72

Hur gick ni tillväga för att hitta/boka? Har du tips på hemsidor?

• Mrs Brewitz

Globetrotter säljer kryssningar, sen även ving och fritidsresor.
    Jag har åkt på karibienkryssning, 11 dagars och den resan kostade ca 20000 kr. Kan varmt rekommendera kryssning, det var den mest avkopplande semester jag har haft. Man blir väl omhändertagen och man kan bara njuta semestern. Det är mycket mat, man äter hela tiden. De har olika natt buffér tex, tårtor och bakverk kl 24.00. Roligt var det i alla fall.

• River

Halloj,

vill bara flika in att det inte är så konstigt att man betalar olika priser. Allt beror ju på om det är hög- eller lågsäsong, om man har en insides- eller utsideshytt, om man har balkong eller ej samt om dricksen är inkluderad i priset eller ej.

Lyckas man få med alla de "bästa" alternativen och fortfarande få ett lågt pris - då är det bara att gratulera!

Svar på tråden karibienkryssning