Linköpingsbrudar 2005 (4)
Hej brudar!
Öppnar upp vår tråd igen så att vi kan fortsätta våra trevliga diskussioner. Även nya brudar är givetvis välkomna på tråden alltid kul med nya ansikten. Så när och var ska ni gifta er??
Hej brudar!
Öppnar upp vår tråd igen så att vi kan fortsätta våra trevliga diskussioner. Även nya brudar är givetvis välkomna på tråden alltid kul med nya ansikten. Så när och var ska ni gifta er??
Hej tjejer! Nu är jag jätteledsen och besviken, vi hittar ingen fotograf som är ledig vårt datum :(
Jag har nu varit i kontakt med Fotofolket, JFalk och Gamla Linköping men ingen av dem har kunnat. Jag får väl skylla mig själv, jag hade ju kunnat vara ute i mer god tid, men det är ju trots allt 7 månader kvar tills bröllopet. Är det någon som har tips på andra bra fotografer. Jag har hört att Hans Ljung ska vara billig men tar trågika bilder, är det någon som har synpunkter på det?
Snälla hjälp!!
hej Lottis!
na76 har startat en ny tråd innan dig. den hette bara kort o gott Linköpingsbrudar 2005, utan (4).
fotograf - hans ljung är inte mycket billigare än de andra. men anledningen till att jag ångrade mig (hade bokat honom först) var att jag tyckte att han inte tog så fräscha bilder, till skillnad från bla fotofolket o j falk. han tar ju heller inte med digitalkamera o det bidrog lite eftersom det är så bra när man får välja ut bilderna själv! ett tips är ju tomas kihlman. han tar inte heller med digitalkamera o är lite (med betoning på lite) dyrare än de andra, men ack så fina bilder! han ligger mittemot BH i korsningen. sedan finns ju även Rapps Foto som ligger efter hospitalstorget. där fotades min bror o jag en gång för några år sedan o blev jättenöjda, hon som fotar var supergullig! vet dock inte vad de tar. kommer inte på så många fler på rak arm. hoppas det löser sig!!!
kram
calice
Vi ska gifta oss 24 juni i en vänninas trädgård utanför Söderköping (är själv från Linköping).
T. Karlsson
du är jättevälkommen till den andra tråden som heter Linköpingsbrudar 2005. Denna tråd öppnades av en miss ungefär samtidigt o är inaktiv.
MVH
calice