Dalecarlia Hotel
Hej!
Jag undrar om det är någon som varit på Dalecarlia i Tällberg?Hur är personalen och maten?
Hej!
Jag undrar om det är någon som varit på Dalecarlia i Tällberg?Hur är personalen och maten?
Har varit där två gånger, en gång på romantisk helg för mig och min kille och en gång när svärmor fyllde 60.
Vi hade beställt blommor och skumpa på rummet till svärmor men det hade de glömt, men en gång är ingen gång Vi har ätit deras färdiga menyer och den maten har varit bra även om det inte varit nåt absolut fantastiskt. På en skala 1-5 skulle totalbetyget nog bli en 4.
Tällberg är ju annars otroligt mysigt så har ni inte varit där så rekommenderar jag det verkligen!
Hej!
Jag var där och åt julbord med jobbet igår.. plus att jag varit där en gång innan. Maten är super och servicen med! Otroligt vackert hotell och utsikt. Rekommenderas!!
Hej!
Jag och min sambo firade hans 30-årsdag en mysig weekend i höstas på Dalecarlia och jag kan ju säga att jag nog aldrig ätit en godare trerätters middag! =)
Dessutom jättetrevlig personal och supermysig omgivning med finaste utsikten över Siljan i hela Tällberg!
(Och ryktena om legionella i hotellets pool var ju bara rykten...) Kanonfint SPA!
Kan absolut rekommenderas!
Lycka till i planeringen!