ömma bröst
humörsvängningar
gick upp i vikt
koncentrations svårigheter
huvudvärk dagligen
mens i tid och otid (inget regelbundet alls)
grät för ingenting
blev arg för absolut ingenting
var ostabil och kunde bli hysterisk (arg, ledsen) och tog ut det på omgivningen/arbetet
tappade sexlusten
blev äcklad om min sambo rörde vid mig, i början spyde jag varje gång han röde vid mina bröst
samt andra saker jag numera inte längre minns.
Fick staven insatt och redan några dagar efter hade jag så fruktansvärt ont, kunde knappt röra armen. Så jag ringde och frågade om det fick till svar att det var inget att oroa sig för. Det fortsatte göra ont och efter ett par telefonsamtal och besök så skulle jag få ta ut staven. Var där den dag jag hade tid och 50 ´min senare så hade jag ännu inte fått komma in, uppmärksamade dem om det och fick till svar att läkaren inte var där idag. Beställde ny tid 3 veckor fram i tiden, då uppstod nästa problem. Hon hade satt staven i muskeln! Inte undra på att jag haft ont och knappt kunnat använda armen till 100% men det lyssnade ingen på innan. De fick ta till sist ta till att ta en röntgen bild och lokalisera den och sen operara ut den.
Har gått ca 1 år sedan detta men jag har än idag ont där man satte in staven och muskeln är inte läkt riktigt helt ännu.
Ser det som mitt livs största misstag, höll på att kosta mig min sambo och vårat förhållande. Vem vill bo med någon som måste springa och spy om du bara råkar nudda vid hennes bröst eller får spydigheter kastade på dig varje stund ni är tillsammans. All heder åt att han stod ut!!