världens längsta lösnaglar
Vem har världens längsta lösnaglar? Hur långa är dina?
Vem har världens längsta lösnaglar? Hur långa är dina?
Äckligt! både med lösnaglar och folk som inte kan behålla sina fantasier för sig själva!
långa naglar överhuvudtaget är superäckligt *blääää*
korta , blanka, vårdade och lite genomskinlig glans på, super fräscht! :)
Håller med!
Världens längsta smutssamlare??!!
Fy!!!
Rena klippta naglar med lite klart lack är absolut fräschast!!!
Lösnaglar vet jag inte vem som har världens längsta, själv har jag jättekorta naglar eftersom jag bara gör illa mig på naglar som blivit långa, men om du vill veta mer om världsrekordet i nagellängd så kan du kolla här:
www.predan.se/varldsrekord/naglar.html
magazine.magnus.se/artikel.asp
;) fniss
Jag håller med dom andra här! För det första är det väldigt ohygieniskt och sedan hindrar också långa naglar från att arbeta ordentligt. Du Svenne kanske borde gå någon annanstans och fantisera? Hur sjuk får man bli egentligen? Det finns säkert gott om porrsidor för dig med - håll dig till dom!
Forsfors
Men vänta nu... Vad var det här för något? Jag tror inte svenne menade något mer än att ställa en fråga, om än något udda. Vad är det för fel på välvårdade långa naglar?
Jag håller med om att långa naglar som är smutsiga och ofräscha är bland det äckligaste som finns, men att ställa en fråga om lösnaglar och sedan bli hänvisad till porrsidor...?
Håller med pärlsocka; varför tror ni direkt att det är en snuskgubbe som är här inne?
Själv tycker jag det är dö-snyggt med långa välvårdade naglar.
Om man ska ha helt superhygieniska naglar måste de väl vara nedklippta så långt det går. Tänk på att det finns massor av bakterier i trasiga nagelband också.
Önskar jag kunde ha långa naglar men jag har tyvärr för dålig kvalitet. Till bröllpet ska jag dock gå och fixa naglar.
Ann-Sofi
Jag tycker också att långa naglar är läckra - välvårdade sådana såklart. Varför jag tror att det här är en troll är för att "Svenne" inte har några andra inlägg här. Dessutom är det väl rätt så ovanligt att en man (för det antar jag att det är) ställer en fråga om lösnaglar och speciellt om längden. För det andra är det här enda tråden som "Svenne" har i denna forum.
För det tredje: Om nu Svenne skulle vara en tjej och på riktigt intresserad av lösnaglar hade hon i sådana fall skrivit lite mer text än så.. det finns ju en hel del perversa inlägg i denna forum - allt från hårsnoddar till riktigt snuskiga s*xfrågor.
Ann-Sofi
Jag tycker också att långa naglar är läckra - välvårdade sådana såklart. Varför jag tror att det här är en troll är för att "Svenne" inte har några andra inlägg här. Dessutom är det väl rätt så ovanligt att en man (för det antar jag att det är) ställer en fråga om lösnaglar och speciellt om längden. För det andra är det här enda tråden som "Svenne" har i denna forum.
För det tredje: Om nu Svenne skulle vara en tjej och på riktigt intresserad av lösnaglar hade hon i sådana fall skrivit lite mer text än så.. det finns ju en hel del perversa inlägg i denna forum - allt från hårsnoddar till riktigt snuskiga s*xfrågor.
Opal; ok, det är mycket möjligt att ni har rätt. Har inte haft en tankte på att det finns pervon härinne, men de dyker väl upp där man minst anar...yack...