• *bruden*

18:de juni

Hej alla brudar (och blivande män )

Här är en tråd för oss som ska gifta oss den 18:de juni! Hur går det med planeringen?

Vi har bokat kyrka, lokal, frisör och smink. Börjat fundera på tema, inbjudningar, dukning... Hur går det för er?

• Svar på tråden 18:de juni
  • veronica&john

välkommen in på tråden junibrudar 2005
    där är vi många som ska slå till i Juni...

• Skåning

Hej! Vi ska också gifta oss den 18 juni! Vi har endast bokat kyrka, lokalen är prelbokad, annars är det mycket kvar! Var gifter ni er?

• stina*

18 juni även här! Jag tror att vi tänkt på allt nu. Har idag mailat med en fotograf som verkar bra och tänkte ta tag i inbjudningskorten snart. Gör ni de själva eller beställer färdigt? När skickar ni ut dem?
    Kram på er!

• pooh

18:e var det här!
    Vi började fundera kring bröllopet i sept-okt. Först gick planeringen lite segt, sen bestämde jag mig för att återuppta mina studier i vår och fick lite panik eftersom jag vet att de tar massor av tid. Satte igång och vi hade inom loppet av ett par veckor bokat festlokal, transport, hår, smink, musiker, mat, tårta, fotograf, resa, köpt ring, sett ut klänning... Behöver semester nu tror jag.

• maccan

Hej!
    En, eller rättare sagt två, till här. Den 18:de juni 2005 är festlokal, transport och kyrkan bokad. Resten hoppas(!) jag hinna med snart...

• agrolsy

här är en till...
    vi har bokat kyrka och festlokal, präst osv och mamma har börjat provsy klänningen (i ett annat tyg). vi ska köra igång med inbjudningskort och planering med föräldrarna i början av februari.

• Marie_80

Hej?

18 juni här med

Vi har bokat kyrka, restaurang, band, fotograf, bröllopsresa och jag har hittat klänning, vi har bestämt hur inbjudningar, vigsel- fest program ska se ut. Håller nu på med detaljerna i kyrkan så som välja sololåtar.....

Skåningen, vi gifter oss i Bosjöklosetrkyrka, du då??

Hejdå

• M-M

Ja här finns en till...

Vi har bokat kyrka, präst festlokal. Fotograf är bokad och frissan med.Min underbara klänning är färdig sydd och ringen inköppt. Håller på med att fixa in bjudnings korten som skall ut nu i februari. Ja det var väll det än så länge

Lycka till imed förberedelserna

• Ann-Sofi

Tjoho, vi med!

Följande bokat; kyrka, lokal, frissa, bröllopsresan till Malta ska jag boka imorgon.

På G: smink, fotograf, catering, klänning (ska kolla för 2:a gången på fredag), ring (var och kollade ut en som jag funderar över i torsdags).

Nu känns det som upploppet börjar när man har kommit in på nya året. Iiiiihh!!!

• maccan

Skåning och Marie_80:
    En skåning till här....Trelleborg!

Svar på tråden 18:de juni