• Jomenvisst

Pilgrim, vart handlar jag sådana smycken i Stockholm!!!

Hej
    Har fastnat för pilgrims smycken idag på Viking Line, men vart kan jag köpa dem i Stockholm? Enligt hemsidan ska de ha en tira bla. Passar så grymt bra i det temat vi ska ha och vill ha hjälp snabbt!

HJÄLP MIG SNÄLLA!!!!
    Jessica

• Svar på tråden Pilgrim, vart handlar jag sådana smycken i Stockholm!!!
  • tim

Debenhams på Drottninggatan har ett stort Pilgrimsortiment!

• Isa-sessan

debenhams, det bästa alternativet i Stockholm

• Aja

I Gamla Stan, snett över gatan från Gudrun Sjödén, ligger en butik med mycket stort sortiment av Pilgrimsmycken. Kommer inte ihåg om det är Stora eller Lilla Nygatan.

• Suusaan

Det står på deras hemsida att de skall vara på någon mässa eller liknande i Sthlm 20-23 januari... FORMEX - Stand A08:11.

• Nyårsbrud 2004

Såna smycken finns på Kungsgatan, i en nyöppnad klädbutik som ligger nästan granne med Häst&Hund. Vid Rizzo ungefär.
    Sen har de öppnat en butik i Kista C, mittemot Food Courten (tror i alla fall att det är Pilgrim...?).
    Lycka till!

• Zandrisen

Jag var på pilgrims på Debenhams på drottninggatan i fredags, dom hade stort sortiment och jag hittade mina bröllopsörhängen, jättefina som matchar min tiara perfekt!

• Jomenvisst

TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag ska jobba på att komma in till stan direkt efter julrean... Eller ska man sticka dit, plocka ut vad man vill ha i julklapp och se "överraskad" ut på julafton inför släkten?!

tack alla än en gång

Svar på tråden Pilgrim, vart handlar jag sådana smycken i Stockholm!!!