• Julibr­ud2005
    Äldre 20 Nov 20:36
    12773 visningar
    7 svar
    7
    12773

    Jungman Jansson - erfarenheter????

    Någon som har haft sin egen bröllopsfest på Jungman Jansson? Eller kanske varit på någon annans bröllop där? Jag vore tacksam för all information jag kan få !

    Är det någon av er som har bokat Jungman Jansson i juli 2005?

    Tacksam för all hjälp jag kan få.

  • Svar på tråden Jungman Jansson - erfarenheter????
  • Bia
    Äldre 21 Nov 13:24
    #0

    Hej, vi hade vår bröllopsfest på Jungman Jansson och vi är så himla nöjda! Det var fantastiskt. Maten var supergod, något som gästerna fortfarande pratar om, personalen är jättetrevlig och proffsig, allting flöt på perfekt. Har bara bra saker att säga om Jungman Jansson och rekommenderar dem varmt.

  • Betani­a
    Äldre 22 Nov 14:50
    #0

    Har varit på bröllopsfest där och de är verkligen kanon rakt igenom .Vet att brudparet var supernöjda också.

  • Lisa72
    Äldre 22 Nov 15:39
    #0

    Har varit på bröllopsfest där - det var jättebra! Vet inget om priser o dyl, men allt funkade utmärkt och brudparet var helnöjda!

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 10 Feb 19:53
    #0

    Vi funderar också på att ha vår fest där. Nästa vår.. Hur som helst, ni som haft ert bröllop där.. hur är priserna?

    Tack på förhand

    /Camilla

  • betsy0­5
    Äldre 10 Feb 19:56
    #0

    jag var där förra september. OTROLIGT god mat och proffsig personal.
    Brudparet kom i en liten eka när alla stod på verandan, jätte fint!
    Men det är nog inte gratis precis, och dom stänger lite tidigt tror jag (1 eller 2?)

  • Prince­ssdiam­ond
    Äldre 10 Feb 20:03
    #0

    nä, det är ju det som är problemet... pengarna. för övrigt verkar ju alla väldigt nöjda med sina erfarenheter där

    *suck*

    det är minsann inte lätt...

  • Äldre 13 Dec 20:15
    #7

    Hej!
    Jag är lite sen in i den här tråden - men jag kan verkligen instämma i samtliga positiva kommentarer ovan. Jungman Jansson är ett fantastiskt ställe - och maten är gudomlig! Jag har nog varit på bröllop på varenda havsnära ställa i Göteborgsområdet och Jungman Jansson är min solklara favorit. Kostnadsmässigt skulle jag säga är det är medelnivå - definitivt mer prisvärt än liknande ställen vi kollade på som Långedrags värdshus, Sjömagasinet, Blomstermåla, operan etc. 

Svar på tråden Jungman Jansson - erfarenheter????