• LasPalmas

Festlokal i Lidköping

Hej!
    Ska gifta mig i september 2005 och jag sitter och letar efter en festlokal i Lidköping. Den måste rymma 80 personer och det vore bra om det fanns tillgång till kök eftersom vi antagligen kommer att anlita en cateringfirma. Vore väldigt tacksam för lite tips och idéer på bra lokaler.
    Tack på förhand

• Svar på tråden Festlokal i Lidköping
  • Slarva

Hej!

Vi har också börjat titta men det är ju inte helt lätt... Helst hade vi önskat ett ställe vid vatten men på Kållandsö har jag inte lyckats hitta någonting och när vi var och tittade på Sjölunda tyckte jag inte det kändes helt rätt.

Tyvärr för litet för oss men ett tips är att höra med vandrarhemmet på Lurö - de har en lokal (lada) som om jag inte minns fel tar ett 70-tal. Otroligt charmigt men det innebär naturligtvis en del logistikproblem och extrakostnader för båttransporter osv. Men jag hade alla gånger varit där om vi varit färre!

• Fia76

Halloj!
    Vi gifter oss den 28maj på Läckö Slott och vi ska vara i Tolsjö bygdegård efteråt.
    Det kostade 800kr, då finns allt porslin och glas (tom champangeglas). Vi skulle hämta nyckeln på fredagen och lämnar den på söndamidda. Där finns ju kök också. Vi ska förmodligen anlita Köttex till maten.
    Detta tycker jag funkar bra då vi är 86pers.
    Mvh Fia

• Ojob

Slarva: Hur såg det ut inne på Sjölunda? Fanns det kök? Ska nog ha catering, men de måste ju ha någonstans att hålla till. Vad skulle det kosta att hyra och hur många får plats?

Svar på tråden Festlokal i Lidköping