• f.d. Svart brud

    Svart brud sökes!

    Hej Svart brud!

    Jag såg att ditt nick är väldigt lik mitt. Jag hette samma sak här på foumet tills jag gifte mig, då jag la till f.d. för att flera nykomlingar fortfarande trodde att jag var ogift.

    Problemet med våra nick är att många med stor sannolikhet kommer att ta oss för en och samma person. Visst har jag inte patent på nicket, men jag har haft det i snart tre år och många här känner mig.

    Därför undrar jag ödmjukast om du skulle kunna tänka dig att antingen byta nick, eller ändra lite på det, bara så man kan skilja oss åt bättre?

  • Svar på tråden Svart brud sökes!
  • nicenettis

    håller med dej fd svart burd att det kommer vara lite förvirrat om hon heter nästan som dej. För oftas förknipas svart brud till din underbara hemsida. hoppas hon kan ändra på sig

  • raskan

    håller med jag har hajjat till både en å två gånger!Kramzi millan

  • Snufsis

    Puffar upp...

    Ja, jag håller med. Svart brud är Svart brud - med eller utan f.d. framför sitt nick. Det är ett väldigt inarbetat nick här på Bröllopstorgets forum.

  • Loka

    Finns det 2 "svarta brudar" !!!
    Läser aldrig nicken så förskräckligt noga så jag har nog trott att det varit en och samma .

  • f.d. Svart brud

    Loka

    Ett exempel finns i tråden
    "Någon som är synsk (eller liknande)?"

    (Debattforumet under Övrigt)

    Sedan finns t ex spoilertråden om Isabellas bröllop. Jag har inte sett ett enda avsnitt av denna serie... :)

  • zera

    så det är alltså du som har den där fina inspirationshemsidan?!

  • Loka

    OK

    Har bara varit in i Izabella tråden, inte i synsk. Så jag kanske inte har råkat ut för din dubbelgångare än.

  • f.d. Svart brud

    Zera
    Ja, det jag har som har inspirationssidan.

    Loka
    Jag har inte skrivit något inlägg alls i Izabellatråden, så du har du nog råkat ut för "dubbelgångaren" :D

  • isbrud

    Jag säger det samma till "Isbruden"! Puff puff. Trist med lika namn.....

  • Snufsis

    Jag puttar upp en gång till, för f.d. Svart bruds skull.

  • bizzy

    men vart har hon tagit vägen?? jag har hajjat till många gånger o trott att ni var samma person!

Svar på tråden Svart brud sökes!