• Acc

    Brudträff

    Hej!
    Jag undrar om det finns några blivande brudar som vill träffas och prata bröllop?

  • Svar på tråden Brudträff
  • MMT

    Hejsan! Jag tycker att det vore jätteroligt med en brudträff. Vi ska gifta oss 7 maj. När ska ni?

  • Bröllopstokiig

    Vi ska gifta oss den 4 juni och är i början av planeringsstadiet. Det vor roligt att träffas

  • pingstbruden

    Hejsan!

    Det var ett tag sen någon skrev något här.. Det skulle vara jätte roligt att träffas och prata med andra och byta lite ideér. Vi ska gifta oss den 14:e maj!

  • pingstbruden

    Ja... bra fråga! För mig går det bra när som helst nästan. Är mamma ledig! Bor ni andra här i stan?

    Kram

  • MMT

    Jag kan också i stort sett när som helst, läser på komvux så det är mycket flex tid.
    Bor i Vretstorp så det är ju några mil från stan men har bil så det är inget problem.

  • pingstbruden

    Vart har alla tagit vägen? Skulle det inte vara roligt att träffas och prata lite??? nån kanske....

  • MMT

    Det undrade jag också..
    Det tycker jag absolut att vi ska göra.

  • pingstbruden

    vad kul! bestämm ett datum (själv har jag besluts ångest...;)

  • MMT

    Passar det i mellandagarna eller ska vi ses efter nyår?
    Ser fram emot det..

  • pingstbruden

    Det skulle nog passa bäst för mig efter nyår... nu är det ganska mycket!
    MMT: Hur går det för dig i planeringen?

  • MMT

    Efter nyår passar bra.
    Planeringen har stannat upp lite men kommer nog igång ordentligt efter jul. Har mycket ordnat mycket men måste nog ändra planerna lite pga budgeten..
    Hur går det för er?

    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!!

  • pingstbruden

    Hejsan!

    Efter nyår blir det toppen att träffas! Kan vara kul att höra hur ni andra har planerat och hur det går med eran budget ;) håller med dig MMT man kanske får tänka om lite..... Ha det bra

  • pingstbruden

    Hej igen!

    Kom på att dom ska ha bröllopsmässa här i örebro i mars någon gång...

  • MMT

    Hejsan!

    Vad sägs om en dag nästa vecka?

    Passar dag eller kväll bäst?

    Kram Madelene

  • Piluttan

    Örebros bröllopsmässa är första söndagen i mars 6/3. Måste det väl bli. Det fick jag höra idag när vi var runt och kollade tärn klänning.

  • pingstbruden

    Nästa vecka går bra förutom onsdag. Går bra dag eller kväll! Men är det kväll/eftermiddag så är jag barnledig så det vore skönt...

Svar på tråden Brudträff