• Laguna

    Hyr man eller laddar man hem P-film?

    Hej!
    Hur gör man...? Hyr man filmen i videobutiken eller laddar man hem från nätet?

    Jag tror inte jag hade vågat ställa mig i kö och sträcka fram en porrfilm i videobutiken...

    Tips?

    /Hanna

  • Svar på tråden Hyr man eller laddar man hem P-film?
  • Suusaan

    Det går ju att handla på nätet... Det lär ju kosta en del att ladda hem, så det går kanske på ett ut. Det finns ju också något man kan bli medlem i så man kan hyra dvd på nätet, men jag vet inte vad de har för utbud där. Har du digitalteve, så kan man ju ofta beställa hem i den.

    Oj, så insatt jag låter... verkar ju som att jag är världens porrfreak :) Det är jag faktiskt inte, bar aså du vet, men en del har man väl snappat upp om hur man får tag på både det ena och det andra ;)

  • Bruja

    Om du bor i Stockholm vet jag att just nu är de Erotik mässa på gång, och där finns säkert en massa saker, bland annat filmer. Kanske är lite mindre konstigt i en sånt sammanhäng?

  • Suusaan

    Erotikmässa är KANON! :) HAr varit en gång, och det kändes skönt (inte på _det_ sättet ;)) att få sin nyfikenhet tillfredsställd utan att behöva smyga med att man vill veta hur en dildo känns (med handen, alltså :)) eller liknande.

  • Bruja

    Den är på gång nu i helgen (tills imorgon) i Gamlatryckeriet i Alvik. Jag funderar på att ta en sväng ditt och kolla, kanske är roligt! De hade tjejkväll igår har jag sett på sidan, men jag missade det...

  • Tolin

    Vi har hyrt i butiken några gånger... Känns lite bättre när man går båda två. De gångerna vi har kommit dit och det varit jättemycket folk har vi dock fegat ur. Det är rätt löjligt att skämmas iofs. Tror inte att det är någon som bryr sig, men sådan är ju människan.

  • Suusaan

    Jag skulle int ekunna köpa eller hyra porrfilm i en butik. Skulle kännas pinsamt att avslöja vad man tänder på...

  • Loka

    Åhhh, är den nu, Eroticmässan .
    Vi har pratat om det i flera år att vi ska åka dit någon gång , men i helgen passar det inte .

    Nu till P-filmer.
    Det går att ladda ner på nätet skriv XXX när du är inne på sidor där du kan ladda ner film, så rasslar det bara till och du har massor att välja mellan .
    Annars kan du beställa hem filmer från olika postorderföretag, skickas hem i diskreta kuvert.
    ....eller gå och hyra en i en videobutik i grannkommunen .

    Oj, vad jag kunde om det här då .

  • Suusaan

    En bra sida om du vill beställa är www. sexliv. se (utan mellanslag. Kan kanske vara .se också, kommer inte ihåg)

  • Tant Pernilla

    I Stockholm och på flera andra orter så finns det ju rätt så avspända 6-butiker numer. Flera av dem är "tjejinriktade". I en sån har jag köpt de p-rullar vi har. (Afrodites apotek/Secrets på Katarina Bangata i sthlm)

    Det var lite pinigt att gå in i butiken första gången, men så fort jag kom in där kändes det bra och efter det har jag aldrig tyckt att det var jobbigt att gå in i en sån butik. Det är inget att skämmas för att man har 6, vet ni!

  • Meddelande borttaget
  • f.d. Svart brud

    Man kan ju även köpa filmer anonymt och bra på nätet. T o m på cdon.com

    Eller varför inte ha en kul tjejmiddag kombinerad med ett lustparty, där en kvinnlig säljare kommer hem och visar en massa kul produkter (har även p-filmer som är lite mer riktad till kvinnan, med lite snygga karlar i...) ;)

  • Laguna

    Åååå så gulligt att alla är helt insatta . Tack för många bra tips!

    Suusan: Ja du verkar lite porrig SKOJA BARA!!

    Vidoebutik är uteslutet...
    Men bra idé att köpa via nätet (mormor bor 2 trappor ner så hoppas inte hon får paketet av misstag hahaha).

    Dansk tv brukar visa på helgerna men typ halv fem på morgonen. Och det är ju inte så att man ställer klockan och väcker älsklingen på natten "så.. nu börjar filmen, är du sugen?" hahaha.. då vill man ju sova!
    Har ingen video heller, bara DVD.

    Tack igen för tipsen! Skriv om ni kommer på mer

    /Hanna

  • abnocto

    Du kan alltid köpa på www.Tradera.se av dom som tröttnat. Du är anonym och inte är dom så dyra heller. Kolla bara omdömet på den som säljer så ser du om dom är ärliga. Lurad kan man alltid bli men jag har aldrig råkat ut för någon....ännu.

  • zera

    Ett litet tips ang Eroticmässan i helgen...köp biljetten innan, det kan vara en kö på ett par hundra meter om man har otur, det är bara att gå till posten, betala in på deras PG och det gula kvittot gäller som biljett, PGnr finns på deras hemsida...fairerotica.nu/
    har varit där en gång förut och ska absolut gå i helgen...roligt är det

  • Titrania

    Kosta att ladda hem? Låter konstigt tycker jag... Sök på DC eller Sharezaa eller vad sjutton du nu sitter med... Men kosta? Näääe.

  • Laguna

    Sexparty är bra!

    Vi har DC så vi ska söka där och se vad som hittas..

    Tack!

    /Hanna

  • valeholliine

    Sexdejting på nätet - hespac.com/sexdatingse.htm Har träffat många kvinnor och även par via sexdatingsiter men, det är helt klart kvinnornas marknad. Har du som man en profil som tydligt uttrycker att du har något att erbjuda annat än "kåt och vill knulla" i både bra bilder och text så nog hittar de dig. 

Svar på tråden Hyr man eller laddar man hem P-film?