• Anneri

Nu har han åkt...

Å,nu har älsklingen åkt iväg på jobb och jag saknar honom redan...Fattar inte att det ska vara så jobbigt! Han ska ju bara vara borta några dagar! Jag är helt enkelt så kär att jag knappt kan vara utan honom...Det är ju underbart för det mesta såklart,men nu känns det jobbigt..Haha,va löjlig man är..
    Men det är ju trots allt lite mysigt att få längta riktigt mycket också... ;)

Antar att jag kommer att hänga här några kvällar nu då. :)

• Svar på tråden Nu har han åkt...
  • rosebud

Visst är det jobbigt att vara ifrån den man älskar.
    Jag och min pojkvän kan bara ses varannan helg på grund av jobb och långt avstånd mellan oss... Visst kan det vara mysigt att längta, men det är ganska jobbigt också. Men nån gång hoppas vi kunna flytta ihop. Längtar tills dess!

• Anneri

rosebud:

Å,förstår att det är jobbigt för dig.. Jag och min pojkvän har träffats varje dag sen den dagen vi blev tillsammans så det är väl därför det är så jobbigt.Jag är så van att ha honom här.Nu har vi precis flyttat ihop dessutom,så då vill jag ju vara med honom här hemma!

Hur länge har ni varit tillsammans då? Har ni haft det så hela tiden,att ni bara ses varannan helg?
    Usch,lider med dig... Men du får se fram emot den dagen ni flyttar ihop.. :)

• Vitklädd i vinter

Härligt att känna så!! Jag saknar oxå min sambo så fort han är borta fastän att vi varit tillsammans i nästan fyra år!

Ibörjan när jag åkte bort tyckte jag att det var jobbigt att vara ifrån honom, han sa inte alltid så mycket. Det är först nu som han ringer o tycker att nu måste du komma hem. Jag var iväg en hel vecka i vintras, då längtade han som en tok efter mig!

Det är oxå en härlig känsla att få vara efterlängtad!! :)Det känns liksom kul att åka iväg när det blir så mysigt när man kommer hem.....!!!

• rosebud

Anneri:
    Vi har varit tillsammans i ett halvår. Förut jobbade han var tredje helg, nu varannan. Och så har vi 20 mil mellan varann... Inte så kul, men nån gång när det passar bättre ska vi flytta ihop. Jag studerar och kan inte flytta, så det är som det är. Vi vet att det alltid ska vara vi iallafall, det känns helrätt med honom! Alltid en tröst när man längtar som mest.

Jag är glad för din skull att ni kan bo ihop! Lite avundsjuk är jag allt också faktiskt! ;)

• Anneri

rosebud:
    Ja,det känns helt underbart att vi bor tillsammans "på riktigt" nu! :)
    Vi har också varit tillsamans i ett halvår och det kändes helt naturligt att han sa upp sin lägenhet nu,eftersom vi ändå alltid är hos mig.
    Du får längta ett tag till,men huvudsaken är ju att ni vet vad ni känner för varandra. :)

Det känns helrätt mellan oss också.Det har det gjort från dag ett.Visst är det underbart att känna så mycket så fort för nån? Det måste ju bara vara rätt! :D

Vi får helt enkelt tänka på vilken tur vi har haft som har träffat KÄRLEKEN. :)

• Anneri

Fick världens sötaste sms nyss..Så nu sitter jag här och gråter också.. Saknar honom så j*kla mycket!

Men kan inte låta bli o känna mig lite fånig också..haha..

• Regina_

Min kille är just nu i USA och kommer hem först nästa tisdag. Och jag saknar honom så extremt mycket! Så jävla tråkigt när han inte är här, jag har ingen att berätta de där små struntsakerna åt, ingen att ge en kram, ingen att pussa och ingen att sova med! Jag kom fram till idag att när han är hemma och jag vet att han bara finns en bussresa bort(vi bor inte ihop) så finns det nåt slags guldskimmer runt tillvaron, men när han är borta så är det bara grått. Såklart kan jag ha dåliga dagar även när han är i närheten också, precis som jag kan ha bra dagar när han är långt borta, men ni kanske vet vad jag menar ändå. Längtar så efter honom! Får stå ut en vecka till... Känns bra att jag fick skriva av mig lite.

• Anneri

Regina_ :
    Jag förstår det där med guldskimmer precis! Riktigt bra beskrivet! :)
    Det är jobbigt o sakna o längta sådär mycket,men ändå är det ju skönt att känna så _mycket_,på nåt vis.
    Min älskling har kommit hem nu,o det va så härligt att få träffa honom igen.Han måste bara vara rätt för mig,för jag känner mig verkligen halv utan honom.Världens klyscha,jag vet,men det är så det känns.. :)

Lycka till med kärleken! En vecka går fort... :)

Svar på tråden Nu har han åkt...