• Lime

Annelundsvillan?

Är det någon som varit i Annelundsvillan och ätit/festat? Läste på deras hemsida och tyckte att det verkade vara ett mycket bra ställe! Någon som har andra synpunkter?
    Eller tips på annat ställe i Borås centrum som kan fixa mat, dryck personal mm. Hur är det på Grand?

vi kommer bjuda ca 60 personer.

• Svar på tråden Annelundsvillan?
  • skorpion

Jag skulle inte rekommendera Annelundsvillan. Jag har varit där och det var inte speciellt kul. De som serverade var tråkiga och dessutom snåla med vinet. Det blev knappt ett halvt glas när de hällde upp. Lokalerna är inte speciellt trevliga heller.
    Jag kan tyvärr inte tipsa om någon annan lokal där de fixar maten, eftersom vi hade catering på vårt eget bröllop.

• Lime

skorpion --- har du något annat förslag på lokal+catering/festvåning i Borås??

• skorpion

Vi hade vår bröllopsfest i allégården (även kallad hemgården) vid södra torget i Borås. En trevlig lokal med tillgång till en innergård där folk kunde gå ut och röka och lufta sig. Vi hade en toppenfest där! När det gäller catering anlitade vi en firma från Dalsjöfors som fixade underbar mat och dessutom ordnade med bra servitriser/servitörer. Om du är intresserad kan jag skaffa fram mer info.

• Meddelande borttaget
  • skorpion

Lime, din adress togs bort innan jag hann svara...

• E&I

skorpion hur många får plats i den lokalen...

• Lime

min adress är linda _ tomas @ hotmail . com ihopskrivet!

Svar på tråden Annelundsvillan?