• Lindagrey

Vilken festlokal ska jag välja mellan dessa: Ölme prästgård/Café August/ Alsters Värdshus/Golfresturangen???

Vilka av dessa ska jag välja:
    - Ölme Prästgård?
    - Café August?
    - Golfresturangen?
    - Alsters Värdshus?

Vi har varit till alla. Nu är frågan vilken ska vi ta. Någon som har tips och råd om dessa ställen?

• Svar på tråden Vilken festlokal ska jag välja mellan dessa: Ölme prästgård/Café August/ Alsters Värdshus/Golfresturangen???
  • brudnojan

Vet i alla fall att Alsters Herrgård har bra service och fantastisk mat. Hade själv valt det om vi hade fått plats. Vi har valt att vara på Stadtshotellet eftersom vi blir ca 100 pers. Tyvärr vet jag inte så mycket om de andra ställena. Café August är mysigt men kanske inte riktigt lika högtidligt. Golfrestaurangen har god mat.

När gifter du dig?

• Mumstessan

vad som helst förrutom Ölme Prästgård , p ga människan som äger stället.

• Maddiogora

Skulle helt ta cafe agust , jätte mysigt ...Har kanon bra mat och service ....då jag varit där....Lycka till

• utvandrarna

Hallå!

Är inne på samma fundering som Lindagrey.. Är det nån som vet hur många gäster som ryms på
    - Café August?
    - Alsters Värdshus?
    - Alsters Herrgård?
    - Stadshotellet?
    - Grands matsalar?

Bor inte i Karlstad längre så det är lite bökigt att kolla upp alla ställen..

Tacksam för tips och råd!

Svar på tråden Vilken festlokal ska jag välja mellan dessa: Ölme prästgård/Café August/ Alsters Värdshus/Golfresturangen???