30 juli 2005 i Skåne
Någon mer i Skåne som gifter sig den 30 juli 2005?
Någon mer i Skåne som gifter sig den 30 juli 2005?
Jag gifter mig oxå då (tror jag, har även bokat den 23/7 i annan lokal). Jag bor i Skåne , men bröllopet blir i hemtrsakten runt Smögen.
Vi garderade oxå oss med ett alternativt datum, fall i fall vi inte skulle lyckas få just den lokal eller kyrka som vi ville. Men vi hade tur med bokningen och lyckades boka den 30 juli.
Nu kvarstår resterande planering! *pust
Inte i Skane men i Kalmar. Verkar vara ganska manga som gifter sig detta datum. Hur langt har ni kommit med planeringen
Vi har bokat kyrka, festlokal och musik.
Sen självklart spånar man på ideér om inbjudningkort, festprogram, bröllopsklänning, kläder till brudgom os.v.
Trodde dock aldrig att det var så här mycket att tänka på.
Hur lång har ni kommit i planering?
Jag spånar för fullt och ändrar mig från dag till dag. Har provat lite klänningar och bestämt mig för att det får bli en tvådelad variant. Jag har även kollat lite på olika boendealternativ för gäster. Det är verkligen högsäsong denna helg! Vissa har redan fullbokat. Sen var det ju det här med ringar...Jag är lite sugen på att beställa via intenet men vet ej om jag vågar. Ska ni på mässan till helgen? Jag kan inte, hoppas det kommer fler! Kul att höra hur andra tänker och vad ni hunnit planera!
Gällande ringar var min blivande man och jag förutseende när vi bestämde oss för förlovningsringar och valde ringar med matchande vigselring.
Tyvärr blir det nog ingen mässa.. Det hade varit kul med tiden räcker nog inte till..