• Hjärtat

Vart kan man boka ett drinkbord i Sthlm?

Ja, vart i Stockholm kan man boka ett drinkbord.

Utestället bör också vara handikappvänligt.

/Hjärtat

• Svar på tråden Vart kan man boka ett drinkbord i Sthlm?
  • 04 Oktoberbrud

Jag vet inte vad ett drinkbord är...

• Hjärtat

Detta läste jag i en annan tråd och blev intresserad, då vi ska ha en tjejfest på lördag.

"Boka ett drinkbord på nåt bra uteställe. På det sättet vet ni att ni garanterat kommer in utan att köa, och har en gemensam sittplats att sitta vid som är en bra samlingsplats också. Det brukar kosta cirka 150 kr per person men man får ju å andra sidan två -tre drinkar per person för denna summan."

Hoppas någon kan hjälpa mig!

/Hjärtat

• Älvdalsbrud

Jag tror man kan göra det på de flesta större ställen i Stockholm, t ex runt Stureplan, Berns osv. Har varit gravid/ammat i drygt ett år nu så jag vet knappt vad ställena heter nu för tiden

• Hjärtat

Flyttar upp ihopp om fler förslag

• inte min tur än

Hej!
    Hur gamla är ni?
    Tror att ställen som spybar, sturecompaniet, cafée opera och kharma har drinkbord. Även laroy, men där brukar det mest vara ganska unga människor (runt 19-20 år).
    Vet dock inte om de är handikapp anpassade, ring runt eller kolla om de har någonm hemsida!

• Hjärtat

Tack för tipsen!

Finns det någon som har fler tips?

• Jennifer E

Jag har tips men säg vad du är ute efter! Alltså ålder, hur tjusigt det ska vara, prisklass, öppettider etc.

Blue moon bar passar väl de flesta oavsett ålder men kanske inte de allra tjusigaste Stureplansglidarna!

Jag kan nog de flesta hyfsade ställen i den här stan så ge mig lite hintar/önskemål!

• Jennifer E

Oj, handikappvänligt... Bäst att fråga när du ringer men de jag kommer på på rak arm är;

Kharma, East, Berns (har hiss, vet ej om den stannar vid entrén dock), Mera, Laroy (sådär), Buddha (sådär). Finns fler! Ska ni vrålpartaja till fem eller mest sitta och dricka drinkar till max tre?

Med "sådär" menar jag halvhandikappvänligt!

Äh, ge mig önskemål så...

• Lycklig_brud

Garbo...ligger i sumpan men ett bra ställe

Svar på tråden Vart kan man boka ett drinkbord i Sthlm?