• sweet83

Yound bride..

Nyss tillkommen här, min pojkvän friade till mig på vår semester till Västindien, sen kommer jag bli ung brud också. Jag är nu 21 år och min kille 24, jag kommer vara 22 år och han 25 då vi gifter oss 25 juli 2005.
  • Svar på tråden Yound bride..
  • raskan

välkommen hit å grattis!!!Jag å gubben kommer vara 26 då vi gifter oss 14/5.kramiz millan

• StinaJ

Hej och väkommen.
    Jag kommer vara nästan 22 och han nästan 25 när vi gifter oss. 9/7 2005

• sweet83

StinaJ - va kul att det finns folk i sin egen ålder som vill gifta sig :) Känns ju som om alla ratar giftermål nuförtiden, och inte vill gifta sig.. :(

• Bebbsen05

Grattis!
    Jag är 21 och sambon 27 när vi gifter oss i juli!!

• Suusaan

Jag är 22 nu och min blivande 24. Kommer att vara ett år äldre när vi gifter oss. Håller med om att det inte verkar vara så populärt att gifta sig i vår ålder. Däremot verkar ju förlovningar utan egentlig tanke på giftermål vara desto vanligare...

• StinaJ

sweet83.
    Jag tycker precis som du. Kom på en liten detalj bara, jag är ju faktiskt nästan 23 då, det är ju i år jag fyller 22 (huvudet hänger inte med ibland) är väl så insnöad på bröllops och semesterplaner så jag inte ens vet hur gammal jag är... Lyckat...
    När ska ni gifta er då?

• Nina *brud 28/5-05*

Hej! Kul & Grattis :)

Jag kommer vara 24 när vi gifter oss, hade tänkt gifta oss tidigare men det har kommit 2 barn emellan ;)

• sweet83

StinaJ - vi gifter oss den 25 juli i Stockholm, men bor i Östersund, lite svårt att kolla kyrkor och platser för festen bara då man bara kollar nätet..

• Emilia

sweet83: Nästan samma här... gifter oss nästa år. Jag är då 22 år och sambon 26 år.

Härligt att ha livet framför sig och hittat en person att dela livet med!!

//Emilia

• StinaJ

sweet83- samma här, kyrkan är antagligen bestämd men vi vill ju gärna boka ihop pch eftersom han jobbar förmiddagar och jag eftermiddagar är det svårt men jag hoppas att kyrkan är ledig när vi vill ha den... är ett ganska litet ställe så jag tror det men det börjar väl bli dags att boka nu...

Svar på tråden Yound bride..