• trex

Festlokal i Leksand/Siljansnäs sökes!

Någon som har tips om en bra festlokal för ca 70 personer.
    Eller kanske har erfarenhet av någon bystugorna i trakten och dela med sig lite info.
    Är även ute efter catering kontakter i mora/leksand/siljansnäs trakten.
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Festlokal i Leksand/Siljansnäs sökes!
  • Tulpan

Buffils Anna uppe på Björkberget i Siljansnäs är jättefint! Värt att kolla upp.

• Pia Brud 6/8 -05

Om du ska ha ett budgetbröllop är inte BuffilsAnna att rekommendera!
    Jag fick en offert därifrån & det kommer inte stanna på 30 000 för bara 2 rätters & likalhyra! Sen får man ju inte ta in egen dricka utan det måste man köpa med!

Mitt tips till dig är att kolla runt bland bystugorna i bygden! Jag har valt Hjulbäcks bystuga! Plats för ca 100 personer & otroligt billigt hyra 1000 kr för en helg!

Sök på bröllop Leksand så kommer du till Leksands bröllopssida med mkt bra tips & ideer!

Lycka till!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Snart fru W

Hej!
    Tibble bystuga är ett populärt ställe för bröllopsfester. Där finns ett jätte bra kök och en scen för bandet. Måste dock hyras i väldigt god tid för det är många om helgtiderna. Det ligger vid vattnet och man kan ro kyrkbåt från Leksands kyrka direkt till bystugan om man har lust!

• Meddelande borttaget
  • Majbrud_2005

Har Tibble Bystuga någon hemsida? Vi ska ha vår bröllopsfest där, och jag har aldrig varit i lokalen förut, så jag vet inte hur det ser ut därinne.

• Nosen

Vi skall ha vår fest i Tibble bystuga. Lagom stor på Vintern då all skall vara inne. Finns en hemsida om man klickar sig fram på Leksandhemsida. Men man kan inte se hur den ser ut inuti utan bara utomhus bilder.

Svar på tråden Festlokal i Leksand/Siljansnäs sökes!