Bra spa i Stockholm???
Behover rekommendationer pa ett bra spa i Stockholm, for ansiktsbehandling samt massage. De enda jag vet ar Yasuragi (Hasseludden), Stockholm Day spa och Sturebadet.
Behover rekommendationer pa ett bra spa i Stockholm, for ansiktsbehandling samt massage. De enda jag vet ar Yasuragi (Hasseludden), Stockholm Day spa och Sturebadet.
Havsbadet i Nynäshamn ska vara bra oxå, en liten bit att åka dock...
Grand Fitness, ligger på baksidan av Grand Hotell (tillhör hotellet), lugn, lyxig, fräsch och avkopplande miljö.Man har även tillgång till gymet, ångbastu.
Rekommenderar Hélène Grufman när det gäller ansiktbehandling, en duktig och behaglig person
Centrelbadet (ingång från Drottninggatan, samt Holländaregatan).
Sturebadet Haga är grymt, mer avslappnad miljö än i stan där det är ett himla spring. Jättemysigt!
Ska du bara ha ansiktsbehandling och massage kan jag rekomendera Beauty & diet vid Kungsbroplan. En vanlig skönhetssalong, så inget om du vill ha en heldag med bad å grejer. De är duktiga och har bra produkter, Bioline och Decleor bl.a. Jag har väldigt känslig hy och gjorde en behandling mot röd och känslig hy. Gick där ifrån med lugn och fräsch hy, som kändes bra länge.
Jag brukar gå på Centralbadet. Det är underbar miljö och de är duktiga på både massage och ansiktsbehandlingar!
fick min möhippa på hasseludden.. helt underbart, jättebra behandlingar...
Åker på spa ca 2 ggr om året till olika ställen och Hasseludden är ett av de bästa jag varit på..
Jag åker till Hasseludden på dagspa varje vinter. Det är underbart i utebaden så jag håller med inkan. Maten är svårslagen. Bra prisläge! "Inga" människor på dagtid i veckorna.
Det finns ett spa vid Roslagstull, www. roslagsspa. se, där jag har varit med en möhippa. Det var väldigt trevligt och professionellt, inget stim och stress utan bara lugn och stilla!
Åhléns City day spa!
Underbart och väl värt ett besök för den kräsne!
www.ahlens.se/stockholmdayspa/
Rekommenderar inte Åhlens day spa då jag var där på ansiktsbehandling en vecka innan bröllopet och de tog inte bort mina porrmaskar som jag hade (fast det ingick), utan jag fick klämma dem själv när jag kom hem. Å då kostar den ansiktsbehandlingen 720:-.
Jag håller med Tinajade och tycker inte att Åhléns day spa är bra! Deras behandlingar har jag inga synpunkter på men däremot kände jag mig utlämnad när jag var där på en heldag med olika behandlingar där. För små och korta badrockar som slutar ovanför knäna. Inte så kul när man får sitta och vänta i ett stort rum och man inte kan täcka låren ens... Sen hatar jag dessa pappersstringtrosor som används där. Kanske de finns på alla spaanläggningar, men är man inte extremt stolt över sin kropp är de hemska att ta på sig, även fast det bara är terapeuten som ser! Nu har jag klagat färdigt... Lycka till!