• Bröllopstokiig

BH till rygglös klänning

Hej på er alla!

Är det någon som har något bra tips på var man kan köpa en BH till en helt - jag menar verkligen helt - rygglös klänning i Malmö/Lund-regionen??

Vet någon möjligtvis var man kan köpa så´na hudfärgade klistergrejer som man fäster under brösten?? Det funkar inte på allt för stora bröst, kan jag tänka mig.

Fick för mig att man kunde köpa dem i dessa kataloger med 100 annonser man får hemskickat till sig med jämna mellanrum...

• Svar på tråden BH till rygglös klänning
  • Bröllopstokiig

Sök tidigare inlägg, en disk. om detta pågick för ett tag sen.

• Bröllopstokiig

Hej Lilly

På triangeln finns det en liten affär på bottenplan som har typ balklänningar. Där har ialla fall funnits "klister bh" tidigare. Har inte provat själv så jag vet inget om dem.
    Finns inte sånt i affärer där man köper brudklänningar med?

• Bröllopstokiig

Lycka till föresten!

Lisen

• Bröllopstokiig

Lilli,
    jag köpte nyligen klisterkupor (eller vad man ska kalla det) på Twilfit. Expiditen sa visserligen att det inte var så ofta dom hade det hemma, men det kan ju vara värt att fråga om dom kan skicka efter från en butik i någon annan stad. Jag har inte provat dom än så jag vet inte om dom är bra.

• Bröllopstokiig

Min mamma bar en rygglös klänning på nyår 2000. Kanske inte så intressant....
    men den köpte hon på Helena, affären på Triangeln som säljer balklänningar.
    Där köpte hon också "klisterlappar" att sätta under brösten, det funkade bra.
    Men det funkar nog inte om bysten är för stor.

• Bröllopstokiig

På Twilfit finns även lösa band som man kan köpa till en vanlig BH för att kunna ha den till en rygglös klänning.

Svar på tråden BH till rygglös klänning