• FROGGY1

Vilka gifter sej aug/sept 2005 ??

Hej alla blivand brudar nästa år! Här är en tjej som visserligen ska gifta sej i Sthlm sept-05 men som bor här sen många år tillbaks! Är det några som har BT träffar/är intresserade av detta för byte av 1000 tal ideér m,m.....Vilka är ni ???häslningar en som just nu planerar för fullt....

• Svar på tråden Vilka gifter sej aug/sept 2005 ??
  • Kosterbrud

Hej,
    Jag gifter mig i Augusti 2005 och vill gärna träffas och utbyta idéer!!

Bor i Göteborg men skall inte heller gifta mig här.

• FROGGY1

VA KUL! Vart gifter du dej? Vilken stad? Kanske får vi ihop flera som vill ses?Har du vänner här i Gbg som ska gifta sej?....

• Carrie

Hej!
    Ska gifta mig här i Göteborg aug. 2005.

Vore kul att utbyta ideer som sagt!
    Kan man nog inte få för mycket av!

• jnl

Gifter mi i Juli, ar det nara nog.

• martins pingla

Hej hej!!!

Här är en till som gifter sig i aug 2005. Lite utanför Gbg men ändå.

Hade varit kul att ha lite folk som man kan snacka obegränsat med bröllopssnack med (mina vänner börjar nog bli lite trötta på mig)

• Lindilus

Hejsan alla!

Här är en till som gifter sig i aug 2005! Vore skojigt med en träff tycker jag!

KRAMIS
    /Lindilus

• Kosterbrud

Hej FROGGY1!
    Ska gifta mig i Strömstad, de flesta av mina kompisar har redan gift sig så de börjar nog bli trötta på mitt bröllopstjatter så en träff hade varit jättekul!!

Kul att det verkar bli fler också
    /Kosterbrud

• FROGGY1

Hej tjejer! Vardagen är tillbaks....& man måste hitta på nåt kul !! Vad sägs om att slå fast en BT träff?? Testar ett datum och ser vilka som kan (lite längre fram så man kan få med så många som vill)...tisdag den 26 oktober !!??? vad säger ni ?? fika, lite skvaller (håller med er att vänner till en själv som INTE ska gifta sej orkar nog inte med mitt bröllopsprat mer ;)....hur som helst så vore det kul att träffa lite glada tjejer som också gifter sej 2005 (spelar ju ingen roll när under året)...Hör av er ! Häslningar från mej....

• Bride2B..

Har hittat till denna tråden med... :)
    Vi gifter oss i början av Sep 05.. *längtar*

• Dallandra

Hej!
    Vi gifter oss i augusti 2005! :)
    Vore kul att få lite ideér från andra!

Bor i Borås numera men är från Bohuslän från början och ska självklart gifta mig i mina hemtrakter som seden bjuder :)

Svar på tråden Vilka gifter sej aug/sept 2005 ??