• Sofipropp

25 September - igen

Hej alla 25 Septemberbrudar, och alla andra. Snart dags! Hur känner ni, är ni nervösa? Är allt fixat? Jag känner mig inte så nervös men har svårt att koncentrera mig på andra saker (inte så lysande när man började nytt jobb i förrgår)

Håller tummarna hårt för att det ska bli lite sol på lördag

Kram!

• Svar på tråden 25 September - igen
  • Kasse

Hej!

Jag tror att det mesta är under kontroll. Har nog inte riktig fattat vad det är som händer egentligen på lördag
    Lite nervös är jag nog. Mest för att jag fått lämna i från mig så mycket pga att jag har fått en inflammation i höger axel. Kan inte lyfta, inte köra bil inte göra nåt egentligen om jag vill vara bra tills lördag. Och det vill jag ju. Har dock lite svårt att lämna i från mig saker... men det går det med...

Lycka till allihopa!

PS. var inne på smhi:s sida just och här i Göteborg ser det iallafall ut som om det skulle vara uppehåll på lördag. Vi håller tummarna för att det gäller för hela landet

• brud22

Jag var nyss inne på SMHI´s sida också, jaa än så länge ser det ganska bra ut!

Ju mer jag tänker på hur nära det vekligen är, desto mer "fjärilar" får jag i magen.

Men jag är nog ganska lugn, läget är under kontroll i af!

Stackars dig Kasse med axeln, hoppas verkligen att det blir bättre till lördag!

Ja, tjejer, om 3 dagar är kan vi titulera oss som Fru! ;)

• Sofipropp

Ja, visst ska det bli häftigt att titulera sig som fru!

Kasse: usch vad jobbigt med axeln. Håller med om att det är väldigt svårt att lämna ifrån sig saker. Har förvånat upptäckt att det nog bor en liten kontrollfreak inom mig trots allt.

Vi planerar för dåligt väder, MEN det skulle ju vara så underbart med lite sol. Hoppas!

Lycka till ni med, och få en underbar dag på lördag!

Svar på tråden 25 September - igen