Ser att många har hunnit svara, men jag kan verkligen varmt rekommendera P.O. Bejsjö i Solna. Vi valde mellan flera fotografer, men bestämde oss för P.O. både för att han verkade mest seriös och "vår stil" och för att hans läge var praktiskt för oss och för att prisnivån var rimlig. Han fotade på vårt bröllop i augusti 2003 och vi är jättenöjda! Fastän vi valde en liten "serie" tog han sig tid att fota oss både ute i parken och inne i studion. Det kändes lugnt och tryggt att fotas av P.O. (behövs en sådan dag) men också roligt! Han var lyhörd för vad vi önskade, angående blandning av traditionella positioner och mer skojiga, eller vad man ska säga. Dessutom var han proffsig i sitt bemötande både innan (ordning och reda fastän jag ändrade tidpunkt flera ggr) och efter (när vi hämtade bilder och sedan gjorde efterbeställningar). Och som sagt tyckte vi att resultatet blev jättefint med vackra bilder! Många har gett oss komplimanger för fotona!
Nog om lovsång nu, men jag tror att ni förstår att ni kan känna fullt förtroende för denne fotograf!