• Knicke

Har någon erfarenhet av Fotograf P.O Bejsjö eller Lina Olsson??

Håller som bäst på att leta fotograf. Det är en djungel!!! Har fastnat för både Lina Olsson och P.O. Bejsjö. Är det någon här inne som har någon som helst erfarenhet av någon av dem?? Man vill ju att allt ska bli tokbra!

//Knicke

• Svar på tråden Har någon erfarenhet av Fotograf P.O Bejsjö eller Lina Olsson??
  • poppis

Jag har också tittat på dessa fotografer så jag är också intresserad av svaret. Det är svårt att välja fotograf.

• MinPrins

Vi har också kikat på P.O Bejsjö! Någon som har erfarenhet??

• MinPrins

Flyttar upp! Ingen som vet ngt?

• Liselotten

Jo då
    Jag har anlitat P.O både till mina barns foton och nu till vårt bröllop som var i Maj. Han är helt fantastisk!! Han lyckas fånga känslan i korten och alla!! kort blev super. Anlitar ni honom blir ni inte besvikna. Ring och boka snarast för han är väldigt upptagen!!

• MinPrins

Liselotten, det låter ju kanon! Fotar han både utom- och inomhus, färg respektive svartvit? Har ni foton som ni kan lägga ut här så man kan få se? Vore toppen! Tack för hjälpen!

• Liselotten

Vi tog både svartvita och färg både före och efter vigseln samt inne i kyrkan under vigselakten. När jag såg fotona sa jag till min man " Tog han foto där?" Jag märkte inte att han stog framför oss vid altaret- väldigt skickligt. Om du mailar till mig kan jag maila dig något foto, har inte så många lösa dom flesta sitter i album...
    Min adress är lotta.design@spray.se

• MinPrins

Hej Liselotten!

Mailade dig i förra veckan, men har inte fått ngt svar med foton...

Vore SÅ snällt om du kunde maila, så man kan bilda sig en uppfattning om fotografen.

Tack på förhand!

• Liselotten

Jag var visst inte så snabb.....
    Nu har du bilder hoppas jag
    hälsningar LISELOTTEN

• Wrede

Vi anlitade PO till vårt bröllop i Ulriksdal och blev helnöjda, både bilderna i färg och de svartvita. Vi var även där med vår son några månader därefter med samma resultat. Vi kan starkt rekomendera honom

• Blomqvist

Hej,
    Jag och min familj har erfarenhet av PO och måste säga att han är enkel att arbeta med och väldigt serviceminded.
    Han tar både svartvita/färg bilder och han fotade oss både ute och inne.

Kan varmt rekommendera honom.

MVH
    Blomqvist

• Numera fru M

Även vi anlitade P.O. till vårt bröllop i maj 2003. Han tog kort både inne och ute samt färg och svartvita. Vi var mycket nöjda med korten. Det bästa var att han fick oss att slappna av och ha roligt under fotograferingen (och därmed blev bilderna avslappnade). Vi rekommenderade även honom till en vän som gifte sig nyligen och de anlitade honom.

• KarroG

Ser att många har hunnit svara, men jag kan verkligen varmt rekommendera P.O. Bejsjö i Solna. Vi valde mellan flera fotografer, men bestämde oss för P.O. både för att han verkade mest seriös och "vår stil" och för att hans läge var praktiskt för oss och för att prisnivån var rimlig. Han fotade på vårt bröllop i augusti 2003 och vi är jättenöjda! Fastän vi valde en liten "serie" tog han sig tid att fota oss både ute i parken och inne i studion. Det kändes lugnt och tryggt att fotas av P.O. (behövs en sådan dag) men också roligt! Han var lyhörd för vad vi önskade, angående blandning av traditionella positioner och mer skojiga, eller vad man ska säga. Dessutom var han proffsig i sitt bemötande både innan (ordning och reda fastän jag ändrade tidpunkt flera ggr) och efter (när vi hämtade bilder och sedan gjorde efterbeställningar). Och som sagt tyckte vi att resultatet blev jättefint med vackra bilder! Många har gett oss komplimanger för fotona!

Nog om lovsång nu, men jag tror att ni förstår att ni kan känna fullt förtroende för denne fotograf!

• sture

P.O Bejsjö fotade oss på vårt bröllop i juli 2003 med mycket gott resultat. Prismässigt vet jag inte hur han ligger till (har inget att jämföra med), men han var proffsig och tog bilder som vi var helnöjda med.

• JeMi

Vi använde oss av P O Bergensjö till vår vigsel! Han lyckades LÅÅÅÅNGT över förväntan. Vi är otroligt nöjda. Med glimten i ögat lyckades han fånga många underbara kort. Både helt traditionella och fantastiskt nydanade. Våra varma rekomendationer!! Kontakta oss gärna om Ni har några frågor....... www.bergqvist.biz

• Timonsson

P.O Bejsjö fotograferade Jenni & mig på vår bröllopsdag i Juli 2004. Vi var och är båda mycket nöjda med resultatet och den proffsiga servicen. Han antecknade hur vi ville att vårat bröllops album skulle se ut och han lyckades uppfatta våra önskemål mycket bra. fotograferingen på Ulriksdals slott gick mycket bra till, någon frågade om det vara foto till någon bröllops tidningen eller om det var på riktigt! hehe.
    vi fick sitta i lugn och ro och bestämma oss och han var mycket noga med att det skulle kännas rätt. Priset uppfattade vi att ligga i medel klassen. Vi rekomenderar P.O Bejsjö.

• MinPrins

Åh vad mycket positivt ni har att säga om PO!! KUL!! Har någon av er bilder som man kan få se?? Vore toppen!!! Har ni länk med bilder eller så kan ni maila mig på:
    ulrikahelena@hotmail.com, går inte det så kan jag ge min jobb-mail. TACK på förhand!!!

• MinPrins

Flyttar upp!

Någon som vill dela med sig av sina bilder tagna av PO, vore kul att få se!

Svar på tråden Har någon erfarenhet av Fotograf P.O Bejsjö eller Lina Olsson??