Cool bil
Hej
Hur tar ni er till kyrkan?
Jag ska gifta mig i december och det verkar som pga snö å salt vill folk som hyr ut "fina" bilar inte göra det.:( Vilket man faktiskt förstår, men va ska jag göra? Nån som har några förslag?
Hej
Hur tar ni er till kyrkan?
Jag ska gifta mig i december och det verkar som pga snö å salt vill folk som hyr ut "fina" bilar inte göra det.:( Vilket man faktiskt förstår, men va ska jag göra? Nån som har några förslag?
hoppar upp...
Lite mysigt hade det ju varit om man kunde garantera snö...då kunde ni ju åka släde.
letar fortfarande så jag flyttar upp lite..
Hej Pambolina! Vi gifter oss oxå i december o har precis samma problem, det är ju ingen som har några speciella bilar ute den årstiden o vi bor i Norrköping så det finns ju inte en chans att det är så mycket snö att man kan åka släde i stan iaf :( så det är svårt att hitta något! :)
Hej Pambolina!
Gifter mig i slutet av januari, och det är ju samma problem där. Det bästa vi har kunnat komma fram till hitills är en sån där Chrysler. En bil som är ny, men har gammaldags design. Förstår du vad jag menar?
Men fler tips mottages tacksamt!!
Jag tycker att de är skitläckra!!!
Har haft lite funderingar själv på att åka en sån bil (svart naturligtvis - snyggast) på bröllopsdagen!
Hmmm... kanske inte den mest lämpliga länken jag lade in, sorry!! Ska försöka hitta en annan bild/länk på bilen.
Det var iaf en Chrysler PT Cruiser som jag menade, var det en sån som du funderade på Milia??
Kanske den här blir godkänd...
carenthusiast.com/shows/chry_1.htm
Hej agnelia!
Ja, det var exakt en sån jag funderade på!!! Dom är riktigt riktigt fina, och dom är jättefina inuti också!!
Vi funderar på att ha lila tema på bröllopet, och har därför funderingar på leta reda på en lila PT Cruiser. Hade inte det varit läckert så säg!!!
Vad kul Milia! Hoppas att ni får tag i en sådan!
Jag älskar denna bilmodell!!! Undrar om den finns i miniformat(leksaksbil)?
Min fästman har en PT Cruiser, mörkgrön metallic. Den använder vi till vardags. Själv har jag en svart Mini Cooper.
Vi bor i Stockholmstrakten.
När vi gifter oss har vi tänkt försöka hyra en Mini Cooper cab. Det blir i maj nästa år. Vore inte det tufft?
Ja, Mini Cooper är ju så söta!
Agnelia:
Vi har varsin liten minimodell av bilarna!!
En grön och en svart.. Köpta på Hobbex, tror jag...
Ejlis,
tack för tipset!
Milia:
Här finns säkert någon med en lila PT:
www.ptcruiserclubsweden.com/
Haha, finns det klubbar för sånt här också!!!
Jajamensan!
(Men vi är inte med, än.)
Pambolina, hittade ni bil i december? Jag tar gärna emot tips!