Någon som har haft sitt bröllop på Nyckelviken
Hej!
Min sambo och jag har varit och tittat på Nyckelvikens herrgård. Det är verkligen fantastiskt fint och passar oss på många sätt. Vi vill gifta oss borgerligt och till det finns t. ex. en underbar lokal.
Nyckelviken är känt för att vara ganska dyrt. Dock vill vi bjuda våra gäster på all dryck under kvällen och eftersom man får ta med eget/köpa till inköpspris på Nyckelviken så blir det sammantaget inte så farligt mycket dyrare än andra ställen vi har tittat på. Just nu är Nyckelviken vår favorit.
Vi resonerar som så att vi inte kommer minnas de extra tiotusen kronorna om några år. Däremot kommer vi, och våra gäster, alltid minnas vårt bröllop. Det viktiga är att det blir riktigt trevlig, fint och lyckat!
Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon som har haft sin fest på Nyckelviken. I gamla trådar har jag hittat många som har åsikter om deras upplägg och priser, men jag vill gärna få tips av dem som verkligen har valt Nyckelviken.
Vad var bra respektive dåligt? Fotade ni er där? Var Mattraktören lätta att ha och göra med? När jag väl hittar någon att fråga har jag massor av frågor!
Tack på förhand!
- Fröken Januari