• kamelen

    Nya & gamla London-brudar!

    Hur star det till med alla Londontjejer som gifte sig i sommar, och finns det nagra 'nya'? Jag gifte mig i Augusti och nu borjar mina vanner bli uttrakade med alla historier fran brollopsveckan...nagon som vill ses och byta historier? Dessutom ska min kompis ocksa gifta sig med sin engelsman 2005, sa alla nya tips och 'stodgrupper' valkomnas! Hon har tyvarr inte e-mailtillgang, men jag kollar in har igen om ett par dagar...Nagon som ar sugen?

  • Svar på tråden Nya & gamla London-brudar!
  • Linda&Peter

    Hej,

    Jag ska ocksa gifta mig med min engelsman i maj 2005, sa hanger garna pa "stodgruppen". Ska gifta mig i Sverige men bor i England sen 5 ar tillbaka.

  • Åsa Gåsa

    Hej! Hur gick det? Har du några bilder att visa på nätet?

    Och ni andra - berätta?!

  • mihall

    Hej!
    Jag ska gifta mig nästa sommar. Det hade varit roligt att träffas och byta idéer. Vi ska också gifta oss i Sverige men bor utanför London.

  • Mickey

    Hej!
    Jag bor lite utanfor London och har varit i England over 5 ar. Jag ska gifta mig med en engelsmann i december 2005 eller varen 2006. Vi ska gifta oss i England. Vi har annu inte bokat nagonstans men ska se ett stalle nasta vecka som vi hoppas ar bra. Det skulle vara roligt att byta ideer!

  • mihall

    Det verkar som om vi åtminstone är 3 nya brudar som vill träffas. Finns det någon mer? Är det någon som har förslag på när och var vi kan träffas?

  • Linda&Peter

    Hej, jag ar i borjan av traden sa behover inte introducera mig igen, men eftersom jag inte horde nagot om traff sist vore det jattekul att arrangera nagot nu istallet.

    Jag kan ju slanga ut ett forslag sa far vi se vad ni tycker.

    Bar Motion vid Embankment tubestation. Tisdag klockan 17.30

    Later det bra??

  • mihall

    Kul!!! men jag jobbat till 7 på tisdagar... Kan vi inte ses en anna dag eller senare, eller så kanske jag akn dyka upp senare. Jag vill gärna träffas!!!
    /Maria

  • Linda&Peter

    Hej igen alla, har tyvarr inte fatt nagra svar angaende traff idag, forutom du Mihall, sa jag foreslar nu en annan dag och ser om jag far battre napp.

    Vad sager ni om Mandag 8 November klockan 18 pa Motion (Embankment Station)?

Svar på tråden Nya & gamla London-brudar!