• Mad

Hej

Hej tjejer

Tänkte bara vara med jag också.= )
    Är nästan klar med alla förberedelse och det känns som om det är sååå långt kvar till 28 Maj... *längtar*

Ha det så bra med alla förberedelser

• Svar på tråden Hej
  • depecha

*skratt* Säger detsamma.. Fast jag gifter mig en månad senare. men det kommer nog fram mer och mer saker undan för undan. Fast skönt att ha de stora bitarna avklarade =)

• skratt-maja

Men det är ganska härligt att få drömma sig bort i alla dessa drömamr som föorfarande finns förknippade med bröllop. Men det är ett tag kvar till dem 28 maj och vi har en del kvar att göra.
    men nu är jag inne på hur man ska duka...

• skratt-maja

jo det har jag, men jag tänkte att det var roligt för Mad att få svar i sin tråd....

• depecha

Jag e Junibrutta jag, så ni vill itne ha mig där *skratt*

Jag e redan kalr med dukningen jag =) har beställt tryckta ljusblå servetter, köpt 8 ljusblå vaser o vet vilka glas jag ska köpa.. Den ni! =)

• Mad

vet att det är långt tid kvar men är nästan klar med planeringen så man är ju lite sugen att få se alla planer i verket... är nu inne på fotograf och det är en jungel det också...

• depecha

*skratt* ja, det kan jag tänka mig. Jag har sagt att min pappas bästa vän som e profissionell fotograf ska fotta gratis. varken han vill eller inte =)

har beställt min klänning nu från ebay. Är så fruktansvärt glad just nu! =)

• Mad

har precis lagt bud på en helt underbar tiara... vill ha... vill ha...
    *skratt* men blir lite rolig när man hittar just Den... skulle också vilja känna en fotograf... men det löser dig nog endå...

• depecha

=)tiara från ebay eller?
    Det e synd att man ska betala den där jobbiga frakten, annars hade allt var superbilligt. Fast det e ju billigare än sverige ändå *S*

Jo, du hittar säkert nån fotograf. har ingen aning om vad dom kostar, men vilken kostnad nu det än är så är jag glad att slippa den :P

• Mad

har redan lagt bud på flera med det kommer jju alltid någon i sista stund och bjuder över... är så irriterande... men håller med om att frakten är dyr.

• depecha

Hejsan!

Kika denna klänning,. denna har jag beställt i rosa =) Kolla hennes andra auktioner. Jag tycker det är väldigt billigt och en himla trevlig säljare!

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&category=63851&item=8130034619

• Mad

ska kolla lite nogarannare efter middagen men tror att den klänningen kommer bli helt underbar... bra klädsmak = )

• depecha

hehe, hade det bara varit utan blommorna och med ltie annorlunda ärmar så hade den varit perfekt =)
    Hoppas du hittar din klänning. bara att låta det ta den tid det tar.. jag satt i två veckor 8 timmar per dag o letade *skratt*

• depecha

MAD:

Den var jättefin!! Jag e själv på jakt efte nåt liknande men vill ha i silver istället. Ska kika på hennes andra auktioner, kanske har nåt för mig med :P

• Mad

den finns i siver också, kan tala om senare ifall det är en bra säljare... Är jätte nöjd och hoppas att den ser lika bra ut i verkligheten

• depecha

Ja, du får berätta när du fått den =))

• Mad

Åhh den är helt underbar, är så nöjd... Och glad vill bara visa alla nu...

• Mad

glömde tala om att har upplevt säljaren som seriös och allt har gått fort... lycka till med din...

Svar på tråden Hej