bilder
nygift och här kommer fotona. med lite tur funkar länken också :)
community.webshots.com/scripts/show.fcgi&ID=182185710&key=WTOTiO
nygift och här kommer fotona. med lite tur funkar länken också :)
community.webshots.com/scripts/show.fcgi&ID=182185710&key=WTOTiO
kanske nudå? om man tar bort mellanslagen nedan bara.....??
http:// community. webshots. com/scripts/ show.fcgi?t= slideshow&ID= 182185710& key= WT OTiO
Fina bilder!
Cool brudnäbbsjycke också.
Grattis!
community.webshots.com/user/ylvaelias
jag blir galen. hur funkar det här egentligen??????????? :(
Hej! Vad kul att få se era fina bilder! Första bilderna jag sett här från ett bröllop i Ekotemlpet! Vi har också ibland funderat på att vigas just där! Otroligt söt hund ni har!
klart vovven skulle vara med :)
eftersom det var ute kunde vi ju unna alla hundägare lyxen att ta med sina fyrbenta vänner, det var helmys :)
Va fina ni var!
Lycka till!
ÅÅh, vad mysigt ni verkar ha haft det.
Grattis! Vilka jättefina bilder! Var gifte ni er? Superfin vigselplats! Ni verkar gilla att pussas... (Längtar så mycket efter min man, som är i Kina, när jag såg era pussiga och kärleksfulla bilder)
GRATTIS!!!!
Jatte tjusig bukett....precis sa som jag vill ha det! Vad fin platsen var for vigseln!
haha. ja. vi gillar att pussas! men framför allt är det de enda bilderna vi har fått tag på än så länge så det är bara dessa vi har hunnit lägga ut :)
mer kommer senare!
>Tolin, vi gifte oss i ekotemplet i hagaparken och hade en borgerlig vigselförättare som heter Solveig Staffas. Hon var jättefin och passade oss perfekt. Sedan hade vi vänner som sjöng och läste dikter. Det var helmys :)