• Bacon

Pärlor i Göteborg

Nu har jag letat hela stan runt. Var finns det pärlor i Göteborg. Jag har varit på Panduro, Pickles, Knappkarlsson och in-ex men ingen har den sort jag söker.

Vart finns det mera? Jag kommer inte på någon mera butik.

• Svar på tråden Pärlor i Göteborg
  • guppi

Hej
    Vet du var man hittar tiaror i Göteborg du som verkar ha sprungit i många affärer

• Jag 25

Vilken typ av pärlor är det du letar efter?
    Blir lite lättare att hjälpa till med tips då..

• Whiskie

Jag köpte en tiara/diadem på Glitter i Arkaden. Den är i silver och enkelradig med vita små pärlor och strasstenar . 129:-. Jättefin

• Bride2B..

Är det någon som vet vart man kan köpa hårnålar med vita pärlor, gärna i Göteborg och för en billig peng, men det ska självklar vara fina ;)

• gift liten sessa (fd lillsessan)

I Stenungsund så finns det pärlor på hårnålar hos Kicks, borde väl finnas i Göteborg oxå?

• Bride2B..

jag vet inte, men jag har inte sett det!! Konstigt nog så har jag sett sådanna fast i rosa i en UR affär...

• BrudISep

Prova hos frisörer, de brukar ha det mesta vad det gäller hårdekorationer, annar finns det pärlor att köpa hos dem som säljer brudkläder, dock inte så billigt :)

/Helena

• Jag 25

Jag gjorde själv...
    Köpte hårnålar och ett pärlarmband som jag klipte sönder. Sedan böjde jag upp hårnålarna och trädde på pärlorna. När man sedan böjer tillbaka nälarna sitter pärlorna som berget. Hur enkelt som helst, och billigt!

Här kommer en länk där du kan se några av pärlorna iallafall. Tyvärr har jag inte hittat någon bild "bakifrån"..Jag har förresten en hel hög kvar hemma om det skulle kunna vara till någon nytta?

groups.msn.com/Fam-Sundell/gamlabilderfrn20040731.msnw&PhotoID=27

• Bride2B..

okej jag ska prova om det funkar... Kontaktar dig om jag behöver pärlor.. Kram

Svar på tråden Pärlor i Göteborg