• Emiliasmamma

Träff i Kristianstad!

Vad sägs om en träff i Kristianstad, låter kul va?!?
    Tycker att det hade varit kul om vi kunde träffas och fika, prata planering och ge varandra lite tips!

Vad sägs om tisdagen den 7 september kl. 17.00 på Duvanders?

• Svar på tråden Träff i Kristianstad!
  • jennie

Hej!Jag hänger gärna oxå med om jag får fast jag redan är gift ? Men föreslår att vi träffas tidigare eftersom Duvanders stänger redan kl 18.00 !! Tycker det är lite snålt med tiden ,bättre att bryta upp tidigare i såfall ;O)

• emipon

Okej, Jennie, hurdags föreslår du? Alla som har möjlighet kan ju komma tidigare, så kan ju folk droppa in efterhand som de har tid. Eller?

• Emiliasmamma

Kul, klart att du är välkommen :)

Jag kommer att komma in med tåget 16,40 så jag kan komma då. Ni som kan kan ju träffas tidigare tex vid 16.00??

• mermaid

När började Duvanders stänga 18.00? De har ju alltid haft öppet till 19 innan...
    Nåja, jag kommer in med tåget 17.03 så jag kommer dit efter det. :)

• jennie

Hej igen ;O) Jag måste rätta mig själv ! Jag hade fel,de stänger faktis klockan 19.00 på vardagarna på Duvanders !
    Ska vi träffas utanför ?
    Ska vi ha med oss bilder,inbjudan osv med till träffen ?

• mermaid

Fika-veteranen vet när kondiset stänger... :)
    Vilken tid blir det nu? 16.00 eller 17.00?
    Jag kommer som sagt inte in till stan förrän 17.03 och vill bara veta så att ni är på Duvanders då och inte på väg hem...

• Emiliasmamma

Vad kul! Då är det

Emiliasmamma, emipion, mermaid, jennie och quece som "anmält" sig hittills!! KUL KUL!

Vilken tid säger vi nu, 16.00 så kommer jag och mermaid när vi kommer från tåget (dvs 16.40 och 17.03!)??

Svar på tråden Träff i Kristianstad!