junibrudar 2005 i Göteborg
Är det någon av alla junibrudar 2005 som bor i Göteborg?? Vore kul att få kontakt med någon!
Är det någon av alla junibrudar 2005 som bor i Göteborg?? Vore kul att få kontakt med någon!
Ja visst, en juni brud 2005 här.
Åhh, en fraggel! :)
(Cotterpin Doozer gifter sig 28 maj 2005)
Här är en, som efter att ha varit på en kompis bröllop i helgen inte tänker på annat än hur roligt och fint vårt ska bli! Vi har bestämt oss för Askimskyrkan och det blir den 4 juni! Hur långt i planerna har ni kommit och var ska ni gifta er?
Vi ska inte gifta oss i Göteborg utan i Värmland, men vi bor i Göteborg. Vi har väl inte kommit så långt i planerna än. Vi har bokat kyrka och bestämt oss för festlokal (vår sommarstuga) och bestämt typ av mat. Håller på att bestämma solosånger till kyrkan också, och filar på gästlistan.
Ni andra då, hur går det för er???
ja en fraggel var det här. Vi gifter oss på midsommarafton i Luleå där jag kommer från. Men vi bor i Gbg.
Vi planerar lite då och då, vigselförrättaren är färdig, lokal oxå sen är det allt annat som oxå ska funderas på namn tex. Inte lätt, mycket att tänka på men oj så skoj.
Håller med om att det är så skoj att planera och fundera. Just nu har jag mest bara bröllopsklänningar i huvudet eftersom jag har fått en idé hur jag ska få tag på min drömklänning utan att det kostar så mycket...det är bara det att det inkluderar min indiske kollega som ska åka hem och hälsa på en månad och som erbjudit sig att köpa tyg! Vet bara inte om jag ska våga chansa på att skicka med mått och skiss hur den ska se ut och kanske få den uppsydd...
Hej Linni!
Ja, här har du en Juni brud i Göteborg...den 4:e för att vara exakt..När och var skall ni gifa er? Jag vill bolla idéer! malisen
Vi ska gifta oss i Övre Ulleruds kyrka i Värmland på midsommarafton 2005. Maila mig om du vill så kan vi utbyta idéer. Ni andra får förstås också maila om ni vill!
lini77@spray.se
Jag ska själv rita min klänning och sedan ska mamma sy upp den! Fast än så länge har jag bara lite luddiga idéer om hur den ska se ut.
Så du ritar också din klänning! Jag vet precis hur min ska se ut, men hittar inget mönster så nu försöker jag provsy i lakansväv. Det går så där...båtringning var svårare än jag tänkte mig att få till snyggt.
Hej
Här kommer en Juni brud till.
Vi ska gifta oss den 4/6 i Göteborg!
Vigsel i Sankta Birgittas Kapell och bröllopsfesten kommer vi ha på Bryggan under bron!
vi ska gifta oss 11/6 i Sankta Birgittas kapell för att sedan ha festen på Bryggan under bron, precis som juni -05.
Juni -05 vad ska ni har för mat, har ni diskuterat det ännu?
Hej Sofsk
Vi har inte bestämmt oss ännu.
Vad ska ni äta?
Hur ska ni transportera era gäster?
Är ni med inne på båt?
Tycker Bryggan under Bron verkar jätte mysigt.
Ska du inte följa med på brudträffen den
23/10 på Linnegatan?
Vore kul om vi kunde ses där och prata lite mer.
Juni -05 vi ska ha fisk och skaldjur som tema vi har hälle flundra till huvudrätt och skaldjur till förrätt, men det blev rätt så dyrt 465 per kuvert sen tillkommer ju vin avec mm. vi kommer även att bjuda på allt från baren så det blir inte billigt. Men man gifter sig ju förhoppningsvis bara en gång!
Jag har tyvärr alldeles för mycket att göra för att kunna gå på träffen, ska nämligen iväg på tre veckors semester i början av november så jag har lite att jobba in inför detta!
Jag glömde säga att vi kommer att åka båt från kyrkan till festen..
Eftersom vi gifter oss på midsommarafton så ska vi helt enkelt ha traditionell midsommarbuffé, vilket också passar miljön. Vår fest kommer vi att ha i vår sommarstuga med röda knutar vid en underbar liten sjö. Så svenskt det kan bli. Säkerligen blir det ösregn också...
Jag har beställt tyg till min klänning nu!! Det börjar kännas "på riktigt"!