Göstas Loge
Är det någon som har haft/varit gäst på en fest i göstas loge, yttersjö? Skulle vilja få lite kommentarer kring lokalen och omgivningen, prisnivå, praktiska saker som kök, toalett, porslin osv.
Med andra ord - jag vill veta allt!
Är det någon som har haft/varit gäst på en fest i göstas loge, yttersjö? Skulle vilja få lite kommentarer kring lokalen och omgivningen, prisnivå, praktiska saker som kök, toalett, porslin osv.
Med andra ord - jag vill veta allt!
Göstas loge kommenteras i en hel del gamla trådar. Bland annat: www.brollopstorget.se/Forum-1-1/m523134.html
Vi hade vår bröllopsfest där. Vi var totalt 69 st och allt var jättebra.
Vi tog brudskålen på baksidan, som ligger otroligt vackert ner mot vattnet.
Det finns två toaletter där. Porslin finns det gott om, det finns över 100 av varje, tror jag. Vinglas, champagneglas, avecglas finns. Det enda som inte finns är ölglas, om man ska ha det. Vi serverade mellanöl till förrätten, och då gjorde vi så i stället att vi hade två vinglas vid varje plats. Det fungerade utmärkt. Besticken räckte också till, gott och väl. Vi betalade 2800 kr, då ingick städning av lokalen efteråt! Såå skönt! Vi åkte bara dit och hämtade överblivet dagen efter.
Vi hyrde även Göstas buss som hämtade gästerna på kajen och skjutsade tillbaka på natten.
Hoppas att du fått mer "under fötterna" nu! :)
Vi höll också till i Göstas loge och kan bara hålla med Helvina, en jättebra festlokal!