• Våren-05

pingst -05

Hjälp!
    Är precis i starten på vår bröllopsplanering. Insåg ikväll efter att läst lite i bröllopsforumet att man visst är lite sent uter redan eller ? Har inte ens spikat datum, lokal och kyrka än. Vi är dock lite sugna på pingst. Har någon tips på tema då? Vilka vårblommor kan vara fina att ta upp? Har föresten ens björkarna slagit ut vid den tiden ?
    Är det fler som ska gifta sig 14 maj ?

Tacksam för hjälp och inspiration.

• Svar på tråden pingst -05
  • Bröllopstokiig

Jag ska också gifta mig till pingst, men har inte alls börjat planera särskillt mycket. Har dock redan bokat kyrkan och festlokalen, men färgtema och annat har jag inte funderat på ännu.

• Lagerkranz

Hej!

Jag gifter mig i pingst. Har bokat kyrka, festlokal, cateringkyrka och bestämt färgtema!!
    Blev friad till 040521, så jag har haft ett par månader på mig. Hur går det för er?
    Jag skickade efter Calligraphens katalog och fick MASSOR av inspiration vad gäller färgtema och allt.

• Ejlis

Vi gifter oss i pingst!
    I Stockholmstrakten. Varifrån kommer ni andra?
    /Ejlis

• Våren-05

Hej!
    Vi kommer inte gifta oss i Pingst nu pga. festlokalen vi tänkt var redan uppbokad då. Lycka till alla pingstbrudar. Vi ser istället fram emot vårt bröllop som kommer vara den 18 juni. Nu är vi klara med lokal, kyrka och fotograf. Färgtema m.m. har vi inte klart än.
    Lagerkranz: Hur fick du tag i Calligraphens katalog ? Hemsida ?

• Lagerkranz

Våren-05:
    Jag skickade efter katalogen från
    www.calligraphen.se
    Hur går det med planeringen? Nu har du ju en extra månad på dig!

Svar på tråden pingst -05